השוק

מהפכה בכספומטים, הבנקים חוגגים עליכם ורשת ההמבורגרים בדרך לישראל

בנק ישראל עושה שינוי בכספומטים אם יופקד בהם כסף מזויף, כמה הרוויחו נטו הבנקים על חשבונכם כשהריבית עלתה בשנה האחרונה? שייק שאק מגיעה לארץ, וגם: פלאפון בהכנסות שיא וגם האינפלציה ממשיכה לטפס. אלו ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
כספומטים (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
מכה לממשלת נתניהו: האינפלציה בפברואר עלתה ב-0.5%: למרות שהתחזיות היו למדד של 0.3%, האינפלציה בישראל גבוהה ועלתה ב-0.5% כשהקצב השנתי גבוה ברמה של 5.2%. כל זאת לקראת הכרעת נגיד בנק ישראל בשבוע הבא על העלאת הריבית שצפויה להיות אגריסיבית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
פלאפון שוברת שיא הכנסות; חצתה את רף 800 אלף מנויי דור 5: חברת הסלולר מקבוצת בזק סיימה את השנה עם זינוק של 155% ברווח המתואם שהסתכם 193 מיליון שקל; ההכנסה הממוצעת ממנוי עלתה ל-57 שקל; מספר מנויי הדור החמישי של החברה עלה ל-813 אלף. לידיעה המלאה לחצו כאן.

בנק ישראל והאוצר ימנעו את הקריסה? זו ההחלטה שהתקבלה: משרד האוצר הודיע: "הצוות סבור שסיכון הנזילות המיידי הוסר. לעניין האשראי, הצוות ממליץ על קידום החוק לעידוד תעשיות עתירות ידע במטרה לשכלל את שוק החוב בישראל. משרד האוצר והגופים השותפים ימשיכו לעקוב מקרוב אחר הנושא ואחר השלכות אפשריות על חברות ישראליות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק ישראל בדרך לשינוי דרמטי: זה מה שיקרה לכספומטים בישראל: בנק ישראל מעדכן את הנחיותיו להפעלת מכשירים אוטומטיים להפקדת שטרות, במקרה שהשטרות מזויפים, המכשיר לא יחזיר את השטרות החשודים ללקוח כבעבר, ואלה יועברו לבדיקה של בנקאי לאחר ההפקדה. ההסבר המלא בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רשת המבורגרים חדשה בדרך לישראל: הראל ויזל במהלך ענק: שייק שאק מארצות הברית בדרך לישראל ולהראל ויזל כבר יש מנכ"ל - האיש שהוביל את ברגר קינג, דודי שיף, מונה על ידי בעלי פוקס וריטיילורס והאחים ירזין למנכ"ל שייק שאק ישראל. איפה יפתח הסניף הראשון בארץ? לידיעה המלאה לחצו כאן.
הבנקים בישראל חוגגים על חשבונכם: זה הסכום המטורף שגרפו: במקום הראשון ניצב בנק לאומי, שיאן הרווחים של 2022, עם סכום מטורף של 7.7 מיליארד שקלים של רווח נקי, בנק הפועלים הרוויח 6.5 מיליארד שקל, מזרחי טפחות - 4.47 מיליארד ודיסקונט אחריהם. לא הפקדתם כספים בפקדונות וגם על העו"ש שלכם חגגו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רן עוז: "אני לא רואה מודל עסקי בביט ופייבוקס": מנכ"ל ישראכרט אומר בשיחה עם ice שהחברה אינה מוציאה מכלל אפשרות מצב בו בעלי המניות יגידו להראל ומנורה שעם חברה שמרוויחה 500 מיליון שקל בשנה - הם לא מוכרים; "ברבעון הקרוב נתחיל לראות את השפעת עליית הריבית על התוצאות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה