השוק

אילון מאסק ירכוש ויציל את בנק SVB? "פתוח לרעיון"

אילון מאסק בדרך לעוד מהלך שנוי במחלוקת? לאחר שרכש את טוויטר ועורר עליו משקיעי טסלה, כעת הוא מגיע בציוץ בלתי מחייב אחרי קריסת בנק הסיליקון ואלי
מערכת ice |  3
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ AI Explored)
האיש השני בעושרו בעולם אילון מאסק אמר ביום שישי האחרון שהוא "פתוח לרעיון" של רכישת בנק עמק הסיליקון (SVB) לאחר קריסתו, אך הרעיון זכה לקבלת פנים שלילית של לפחות משקיע אחד בטסלה.
"אני חושב שטוויטר צריכה לקנות את SVB ולהפוך לבנק דיגיטלי", צייץ מינ-ליאנג טאן, מייסד שותף ומנכ"ל Razer, חברה שמוכרת מחשבי גיימינג. מאסק אמר בתגובה קצרה "אני פתוח לרעיון", מבלי לתת הקשר נוסף.
משתמש אחר בטוויטר צייץ  על הרעיון "איזו הזדמנות", אבל מיד הבהיר שהוא לא תומך: "ולמכור עוד 20 מיליארד דולר של מניות טסלה. לא תודה!". פרופיל הטוויטר של האיש שנקרא סנג'אי מתאר אותו כ"לקוח ומשקיע של טסלה". אבל ה-Insider שהעלו את הידיעה לא הצליחו לאמת אם המשתמש באמת בעל מניות ואת גודל ההחזקה שלו.
  
מאסק ביצע בשנה שעברה שורה של מכירות מניות של טסלה כדי לסייע במימון רכישת טוויטר, וכך ירד מחיר המניה. המנכ"ל מכר מניות בשווי 8.5 מיליארד דולר באפריל, 6.9 מיליארד דולר באוגוסט, 3.95 מיליארד דולר בנובמבר ו-3.6 מיליארד דולר בדצמבר, בהיקף כולל של כמעט 23 מיליארד דולר.
בנק עמק הסיליקון נסגר ביום שישי על ידי הרגולטורים בארה"ב לאחר קריסתו.  הבנק מטופל כעת על ידי כונסי נכסים, מה שעלול לעכב את הגישה לפיקדונות לפרק זמן ניכר. יש המקווים שקונה יגיע בסוף השבוע הזה כדי להימנע מתרחיש כזה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בנק הסיליקון לא יפול
    איתי 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יאללה אילון תשיג אותם בנק עולמי דיגיטלי הנתמך בקריפטו תפתיע את כולם שוב מחכים
    סגור
  • 1.
    ה' החליט להפיל את הבנק עם כל
    אהוד 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המשקיעים שרוצים לקלקל לנו...ברגע שאילון מסק ירכוש את הבנק..בו ביום שבו יפול מנכסיו
    סגור
  • אתה טמבל משיחי וחשוך
    דוקטור מנהטן 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה' לא קיים
    סגור