השוק

בנק HSBC מדווח על רווח כפול ברבעון הרביעי

הבנק צופה הכנסות נטו מריבית של 36 מיליארד דולר לפחות ב-2023
מערכת ice | 
בנק HSBC דיווח היום (שלישי) כי הרווח הנקי שלו יותר מהוכפל ברבעון הרביעי של השנה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של HSBC עלה ל-4.62 מיליארד דולר, לעומת 1.79 מיליארד דולר ברבעון האחרון של 2021. הרווח התפעולי של הבנק עלה ב-24% ל-14.875 מיליארד דולר.
הבנק שב וחזר על היעד שלו להגיע לתשואה על ההון המוחשי (ROTE) של 12% מ-2023 ואילך. בנוסף, צופה הבנק השנה הכנסות נטו מריבית של 36 מיליארד דולר לפחות.
"השלמנו את השלב הראשון של הטרנספורמציה שלנו והקישוריות הבינלאומית שלנו מושתתת כעת על ידי יצירת רווחים טובים ברחבי העולם", אמר נואל קווין, מנכ"ל הקבוצה בהודעה. "אנחנו בדרך לספק תשואות גבוהות יותר ב-2023 ובנינו פלטפורמה ליצירת ערך נוספת", אמר.
בנקים ברחבי העולם ראו הכנסות ריבית נטו חזקות השנה ככול שהבנקים המרכזיים העלו את הריביות על מנת להתמודד עם האינפלציה.  מארק טאקר, יו"ר הקבוצה של HSBC, אמר שהכלכלה העולמית עדיין מתמודדת עם בעיות מאקרו-כלכליות רבות: "למגיפת הקורונה, לאינפלציה הגבוהה ולריביות הגבוהות ולמלחמת רוסיה-אוקראינה יש השלכות על הכלכלה העולמית, כולל תנודתיות בשווקים, הפרעה בשרשרת האספקה, לחץ על עסקים קטנים ובינוניים ולחץ על יוקר המחיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה