השוק

מתקפת סייבר על אחת היבואניות הגדולות למוצרי חשמל

חברת ברימאג שמייבאת מוצרי חשמל לישראל ספגה בשעה האחרונה מתקפת סייבר שגרמה לפגיעה באחד השרתים שלה; החברה פועלת לתיקון השרת ולהחזרתו לעבודה
ניצן כהן | 
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
מתקפת סייבר נרשמה היום על שרתי יבואנית מוצרי החשמל ברימאג. החברה טוענת כי הפגיעה היא באחד השרתים שלה ומכאן היא מתקשה לספק שירות ללקוחותיה. החברה פועלית להשבת מערכת המחשוב שלה לפעילות מלאה.
ברימאג נחשבת לאחת מיבואניות מוצרי החשמל הגדולות בישראל. החברה מייבאת לישראל את המותג BEKO, פנאסוניק, קנווד, דלונגי, LG ועוד.

החברה מכרה ברבעון השלישי של השנה מוצרים ושירותים בהיקף של 127 מיליון שקל והרווח התפעולי שלה הסתכם ב-4.1 מיליון שקל. היקף המאזן שלה 661 מיליון שקל (נכון לתום הרבעון השלישי של השנה) וההון העצמי שלה 241 מיליון שקל.
בעל השליטה בחברה הוא זילברשטיין שאול שמחזיק בכ-57% מהחברה. מבחינת הציבור הרי שעמיתי קופות הגמל של אלטשולר שחם מחזיקים בכמעט 6% מהחברה, עמיתי קופות הגמל של אקסלנס מחזיקים בכ-4% מהחברה וקרנות הנאמנות של אקסלנס מחזיקות בכ-0.75% ממנה.
לחברה יש חוב בנקאי של כ-211 מיליון שקל והיא אינה אוחזת בחוב למחזיקי אג"ח. שווי השוק של החברה עומד כיום על 197 מיליון שקל אחרי שהמניה עשתה מהלך עליות של 16% מתחילת השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה