השוק

גייטס נגד מאסק: "ליישב את מאדים אינו שימוש טוב בכסף"

ביל גייטס יוצא נגד כוונתו של אילון מאסק ליישב את מאדים וטוען כי יש דברים טובים יותר לעשות עם ההון העצום שיש לו - חיסונים נגד חצבת לדוגמה
מערכת ice |  4
אילון מאסק, ביל גייטס (צילום אינסטגרם/elonrmuskk, ויקיפדיה)
מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס, עוקץ את אילון מאסק בראיון ל-BBC ומספר כי אינו רואה בבעלי טסלה וטוויטר "נדבן גדול" וקורא למאמצים של מאסק להגיע למאדים כבזבוז זמן.
ה-BBC שאלו את גייטס בדיון שהתקיים לאחרונה אם הוא מאמין שמאסק יצטרף אי פעם למועדון של התורמים הענקיים כמו גייטס עצמו, וורן באפט, ג'ף בזוס ואחרים בהתחייבותם לתרום את רוב הונם וענה "כן, אני חושב שיום אחד הוא יהיה פילנתרופ גדול" והודה כי "לדברים כמו טסלה יש השפעה חיובית – אפילו בלי להיות סוג של פילנתרופיה".

גייטס הוסיף וטען כי "בסופו של יום, אני לא חושב שהוא – מלבד להגיע למאדים כמה פעמים... אני לא חושב שהוא יוציא את הונו על עצמו. אז כן, מתישהו אני חושב שהוא יצטרף לפילנתרופים הגדולים תוך שימוש בכושר ההמצאה שלו".
לטענתו של גייטס, המשימה של מאסק ליישב את מאדים אינו שימוש טוב בכסף ועדיף להשקיע במתן חיסונים לאנשים נזקקים וזאת משימה בעדיפות גבוהה הרבה יותר.
"למעשה די יקר לנסוע למאדים", אמר גייטס. "אתה יכול לקנות חיסונים נגד חצבת ולהציל חיים תמורת 1000 דולר לכל חיים שניצלו, כל כך פשוט" וקרא "אל תיסע למאדים".
יש לציין שמאסק וגייטס היו מסוכסכים בעבר. בשנה שעברה, מאסק אישר שדחה את גייטס בהצעה לשתף פעולה במאמצים פילנתרופיים להילחם בשינויי האקלים, לאחר שטקסטים שהודלפו בין השניים הראו שמאסק אומר לגייטס שהוא לא יכול לקחת אותו "ברצינות כשיש לך פוזיציית שורט על טסלה, החברה שעושה הכי הרבה כדי לפתור את שינויי האקלים".
חשוב לציין שלאחרונה דווקא גייטס שיבח את מאסק ואמר שאין לזלזל בו לאחר שהשתלט על טוויטר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביל גייטס גם היפוכונדר גם אתאיסט
    אא 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן אדם חי בחרדה קיומית
    סגור
  • 3.
    הנוכלים מחפשים להם מקלט לברוח מהשעבוד (ל"ת)
    בן ארצי 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אילומינטים מסריחים
    די לשקר 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שניהם משרתים את אותו שטן והמטרה היא לדלל ולדלל עד שאלוקים ידלל אותם
    סגור
  • 1.
    נכון ביל
    אנה 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להשקיע ברעל להרעיל אנשים, לעשות אותם חולים ולהרוג אותם יותר משתלם כלכלית. אילון פשוט לא רוצה להצטרף לחברה וזה נורא מעליב
    סגור