השוק

אינטל ממשיכה באסטרטגיית ההתייעלות: פרויקט הענק בוטל

פרויקט בניית בניין המשרדים הענק של אינטל בפארק מת"ם  שבחיפהלא יצא לפועל, וזאת במסגרת ההתייעלות של החברה שאמורה לחסוך תוך שלוש שנים כ-10 מיליארד דולר
מערכת ice | 
הפרויקט עבור אינטל בחיפה. הדמיות: משרד "דגן-מושלי אדריכלים"
אינטל, אישרה הבוקר (שני) את הדיווחים בנוגע לביטול בנייתו של בניין משרדים חדש בו היו אמורים להיות מועסקים כ-6,000 עובדים בפארק מת"ם שבחיפה. עוד דווח כי במקום בניין המשרדים הענק ייבנה חניון לרווחת עובדי הפארק. 
ביטול הבנייה הינו חלק מתכנית קיצוץ כללית בה נוקטת הנהלת אינטל בה פוטרו עשרות עובדי החברה בישראל ועוד מאות פוטרו ברחבי העולם כולו. בנוסף לכך הנהלת החברה בנתה אסטרטגיית קיצוץ בת שלוש שנים, שתחסוך לחברה עד 10 מיליארד דולר עד שנת 2025, ובסופה אמורה להיות אינטל להיות חברה יעילה יותר, רזה יותר ומוכנה לאסטרטגיה החדשה כמפעל ייצור המספק שירות גם לחברות שבבים אחרות.
אינטל אישרה את הדברים ל-ice ומסרה כי "כחברה שבחרה לעבוד במודל עבודה היברידי, אינטל פועלת להעריך ולמקסם את ניצול השטח הנדל"ני שלה במטרה ליצור סביבת עבודה דינאמית ונוחה עבור העובדים שלנו, תוך שאנחנו מביאים לצמצום בעלויות. מהבדיקות שערכנו עלה כי יש ביכולתנו לספק מענה הולם על צורכי העובדים שלנו בחיפה באמצעות המשרדים הקיימים, ולפיכך החלטנו לעצור את הבנייה של IDC12 ולהשלים את מבנה החניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה