השוק

הגיפט קארד שלכם שווה פחות: BUYME תעלה את העמלה

פלטפורמת הגיפטקארד BUYME הודיעה לבעלי המסעדות כי העמלות על מימוש הכרטיס ב-4% עד 5% 
מערכת ice |  1
אפליקציית BUYME (צילום BUYME)
חברת הגיפטקארד BUYME עומדת להגדיל את העמלה שהיא גובה ממסעדנים במימוש גיפט קארד של החברה. המהלך יתחיל לאחר ש-BUYME שלחה בשבועות האחרונים למסעדנים מכתבים עם דרישה להעלות את העמלה ב־5%-4%, לא כולל מע"מ, וייכנס לתוקף ב-1 לפברואר כך לפי פרסום "כלכליסט".
העמלה שמשלמות כיום המסעדות משתנה בין מסעדה למסעדה ונעה לרוב בין 9% ל־20%, למעשה  העמלה החדשה מגלמת את בקשת BUYME לגבות מחלק מהמסעדות התייקרות של 40%-30% בעמלה, שכמו כל התייקרות – תגולגל על המחיר לצרכן.
בנוסף לכך החברה דורשת להעלות את העמלה במימוש הגיפט קארד הפרטי עצמו ובמימוש גיפט קארד מוסדי, כגון גיפט קארד שניתן כמתנה ממקום העבודה.
BUYME הוקמה ב־2012 ושבע שנים לאחר מכן מייסדיה מכרו את חלקם לקבוצת טלכלל לפי שווי של 250 מיליון שקל. רשימת המסעדות שמכבדות את השוברים של BUYME ארוכה בהחלט, ביניהן: טאיזו, קלארו, שגב, התרנגול הכחול, בית תאילנדי, נאם, אגדיר, לנדוור, זוזוברה, סבסטיאן, אונמי, קאב קם, קלמטה, קפה נואר, יפו תל אביב ועוד. 
מ-BUYME נמסר: ״מדובר מהלך נקודתי שמהותו שיח משותף מול מספר מסעדות בלבד ולחלוטין אינו מהלך גורף. מאז היווסדה, BUYME פועלת במשותף עם ענף המסעדנות ומסייעת בקידום מסעדות ובהגדלת קהל הלקוחות וההכנסות. BUYME מאמינה בשותפות ומנהלת דו שיח מסחרי שוטף במשך כל השנה עם כל שותפי התוכן שלה כדי למקסם את הערך עבור כל הצדדים״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה ציניות "עליית תשומות" - פשוט מהלך ביריוני!
    אבירם 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביימי ליצנים. איזה מהלך איזה תשומות בדיוק עלו להם? איזה חומרי גלם בדיוק הם משמשים כדי לייצר שוברים דיגיטליים? בדיחה
    סגור