השוק

כלל דורשת מרשות ני"ע להורות לאקירוב לפרסם את טענות הפיקוח

לאחר שהפיקוח על הביטוח פנה לאלפרד אקירוב ואלרוב במכתב חריף, פנתה רשות ני"ע לכלל ביטוח וביקשה ממנה לדחות את כינוס אסיפת בעלי המניות עד שאקירוב ואלרוב יפרסמו את טענות הפיקוח על הביטוח נגדם במלואם
ניצן כהן | 
ענת גואטה, יושבת ראש רשות ניירות ערך (צילום ענבל מרמרי)
כלל ביטוח פנתה הערב ליו"ר רשות לניירות ערך, ענת גואטה, בבקשה כי זו תורה לאלרוב ולאלפרד אקירוב לפרסם את המכתב שנשלח אליהם מהפיקוח על שוק ההון והביטוח במלואו. לטענת כלל קיים חשש כי אקירוב פועל בניגוד להוראות המאפשרות לא לעשות שימוש בהיתר השליטה בגוף מוסדי ומשכך יש צורך לפרסם את תוכן המכתב כדי להבין את הטענות נגדו לאשורן ובהתאם להצביע באסיפה הכללית.
עוד טוענים בכלל ביטוח כי על פי הדיווח של אלרוב על המכתב שהתקבל מהפיקוח על שוק ההון הרי שהפיקוח על שוק ההון והביטוח מבקש מאלרוב ואקירוב לבצע מספר פעולות ולא ברורה הפעולה של אלרוב נגד כלל ונגד נושאי משרה בה שלדברי הפיקוח על שוק ההון והביטוח: "אינם הולמים מבקש היתר שליטה בגוף מוסדי".
למעשה כלל ביטוח מעלה שאלה הגיונית ומתבקשת לפיה לא ברור מהפרסום בדיווח של אלרוב מה למעשה אומר הפיקוח על שוק ההון והביטוח, מה עמדתו ומה אופי הבקשה המדוייקת של אלרוב ואקירוב באשר להיתר שליטה בכלל ביטוח. מאחר ואלה הם פני הדברים הרי שיש לדעת מה בדיוק הבעיה כדי להבין כיצד לפעול לאור העמדה של הפיקוח על שוק ההון.
הפניה של כלל ביטוח לרשות לניירות ערך מתבקשת מאחר והרשות לניירות ערך אמונה על הגילוי והיקף הגילוי למשקיעים ומכאן רשות ניירות ערך היא הכתובת לטענה מסוג זה של כלל ביטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה