השוק

גאווה כחול לבן: סופווייב הישראלית קיבלה אישור רגולטורי נוסף

סופווייב מדווחת כי קיבלה אישור רגלטורי להפצת הטכנולוגיה שלהם בטיוואן, הנחשבת לאחד השווקים הגדולים בעולם בתחום האסטתיקה 
מערכת ice | 
שמעון אקהויז (צילום תומר שלום)
חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב מעדכנת היום (רביעי) על קבלת אישור רגולטורי מצד מינהל המזון והתרופות של טייוואן עבור שיווק טכנולוגיה שפיתחו. בסופוויב טוענים שהאישור סולל את הדרך לכניסת החברה לפעילות בטייוואן, מהשווקים הגדולים והצומחים באסיה בתחום האסתטיקה הרפואית.
בנוסף לכך לפי הודעת סופווייב, לאישור נוספה כבר הזמנה ראשונה על סך של כ-700 אלף דולר מהמפיץ של החברה בטייוואן, לאספקה של מערכות החברה. במקביל לאישור בטייוואן, בסופווייב ממתינים לאישור רגולטוריים בשווקים גדולים נוספים דוגמת סין, יפן ומקסיקו.
יש לציין כי מדובר בצעד דרמטי עבור החרה. שכן שוק המכשור האסתטי הרפואי של טייוואן תורם כ-1.4 מיליארד דולר לתוצר המקומי הגולמי של טייוואן. בנוסף, כמעט 60% ממעמד הביניים בטייוואן מוציאים 2,300 עד 6,700 דולר על ניתוחים פלסטיים ומיקרוכירורגים מדי שנה, ו-30% מהמבקרים מסין מגיעים אך ורק למטרות יופי.
לו סקאפורי, מנכ"ל סופווייב אמר בין היתר: "האישור הרגולטורי בטייוואן הוא משמעותי עבור סופווייב כיוון ששוק המכשור האסתטי הרפואי בטייוואן מצוי בצמיחה ומדורג בין 3 המובילים באסיה. אישור זה מצטרף לאישור ה-FDA בארה"ב לצלוליט וכן לאישור השיווק שקיבלה סופווייב לאחרונה בברזיל ואישור הפטנט בארה"ב. אנו ממשיכים באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של סופווייב ובשווקים אטרקטיביים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה