השוק

מאסק ממשיך לצנוח: איבד 7.4 מיליארד דולר ביום אחד

שורה של ציוצים לא ברורים מצדו של המנכ"ל של טסלה הובילה לכך שהמנייה ירדה בכ-6% ובהתרחקות שלו מברנר ארנו שממשיך לשמור על פסגת עשירי העולם. כך נראה סוף השבוע הלא יציב של המיליארדר
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
מניית טסלה נפלה אמש (שני) לאחר שורה של ציוצים לא ברורים מצדו של המנכ"ל שלה אילון מאסק. מניית טסלה נסגרה ביום שני בירידה של 6%, תוך גילוח של 7.4 מיליארד דולר מהונו של המנכ"ל שממשיך להתרחק מפסגת עשירי העולם.
מאסק סיים את היום בשווי מוערך של 181.3 מיליארד דולר - 4.9 מיליארד דולר פחות מברנרד ארנו, בשווי מוערך של 186.2 מיליארד דולר שגם הוא איבד כמיליארד דולר, אבל בכל זאת הגדיל את הפער במקום הראשון.

האנליסט של וודבוש דן אייבס מסכם את הסיבה לקריסה: "בתקופה כה חשובה עבור טסלה, מאסק ממקד את כל האנרגיה שלו בטוויטר, שזה לא דבר שנראה טוב עבור המשקיעים ופוגע בטסלה. הציוצים של מאסק יוצרים יותר רעש, מה שיוצר אפקט שלילי לטוויטר וגפ לטסלה".
מאז השתלט על טוויטר, מאסק קיבל על עצמו את התפקיד של מנכ"ל מיקרו-מנהל, צייץ בטירוף לאורך כל התהליך ונותן אמון למשקיעי טסלה שהרכישה תהיה הסחת דעת. הוא גם התמקד הרבה מזמנו בפוליטיקה. ביום ראשון הוא צייץ כי "הכינויים שלי הם Prosecute/Fauci".
ארנו עבר גם את מאסק פעמיים ביום רביעי שעבר, אבל עד לסגירת השווקים בארה"ב, מאסק החזיר לעצמו את ההובלה, עם שווי נקי מוערך של 185.4 מיליארד דולר, 700 מיליון דולר יותר מאשר ארנו. ביום חמישי, הצרפתי החזיק בסופו של יום במקום העליון, בשווי מוערך של 186.2 מיליארד דולר, לאחר שהמשקיעים הגיבו בשלילה לדיווח לפיו מאסק עשוי להחליף חלק מהחוב של טוויטר בהלוואת מרווח אישי מגובה במניות טסלה.
מאסק סיים את היום בשווי מוערך של 185 מיליארד דולר. מאסק חזר למקום הראשון ביום שישי, כאשר מניית טסלה עלתה ב-3% כדי לסיים שבוע קשה אחרת בירידה של 8%. לקראת סוף השבוע, הוא היה שווה 188.7 מיליארד דולר - 1.5 מיליארד דולר יותר מאשר ארנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הכל זה כסף בחיים
    נדב 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקיפות ואמת ערכים חשובים יותר
    סגור