השוק

יוחננוף מפסיקה למכור חלק גדול ממוצרי אסם: פרטי הסכסוך נחשפים

רשת יוחננוף הודיעה כי תפסיק למכור חלק מהמוצרים של אסם: "בשל צמצום מבצעים והנחות של חברת אסם ועל מנת שנוכל לתת לתת לכם את המחיר הטוב ביותר יתכנו חוסרים". באסם הגיבו: "המחיר לצרכן לא נקבע ע"י אסם נסטלה"
מערכת ice |  5
קניות בסופר (צילום Magma Images)
המלחמה של רשתות הסופרים נגד היבואניות והחברות הגדולות בישראל ממשיכה במלוא העוצמה והיום (רביעי) נודע כי עוד רשת שנכנסה לסכסוך היא יוחננוף, שהסתכסכה עם אסם בשל ביטול מבצעים של החברה, כך פורסם ב-YNET.
בסניפי רשת יוחננוף נתלו שלטים עליהם נכתב: "בשל צמצום מבצעים והנחות של חברת אסם ועל מנת שנוכל לתת לתת לכם את המחיר הטוב ביותר יתכנו חוסרים במותגים הנ"ל: סלטי צבר, פסטה פרפקטו, בית השיטה, עוף טוב וסטארבקס". חלק מהמוצרים הללו מיוצרים על ידי אסם עצמה, ואילו חלק רק מופצים על ידי החברה.
ליוחננוף ההתייקרויות העקיפות הללו גרמו להפסיק באופן מיידי לקנות מהרשת כדי לא למכור ביוקר ללקוחות. ככל הנראה במוצרים כמו קטשופ אסם, במבה ובייגלה אין לרשת מחלוקת עם החברה והמוצרים הללו ממשיכים להימכר כרגיל.
מאסם נמסר כי "אנו לא מתייחסים להסכמים מסחריים עם לקוחות בתקשורת. כמו בכל חודש, לאסם נסטלה יש עשרות מבצעים על מאות ממוצריה ברשתות השיווק השונות והם משתנים מעת לעת. החברה הודיעה על ביטול עליית המחירים כבר בראשית פברואר וכי המחיר לצרכן לא נקבע ע"י אסם נסטלה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    התייקרויות אוסם נסטלה,יוחננוף
    אלה 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הליכוד מנופף בדגל ההפרטה והמסחור, היכן הרשות להגבלים עסקיים ומדוע לא עשה הליכוד/וביבי שום דבר למען פיזור הריכוזיות במשק? כשש משפחות שולטות בשוק וזה תפקידו של המשרד להגבלים !!וזו הסיבה האמיתית ליוקר המחייה.אין לרשתות השיווק מאין לקנות במידה שמחליטים לא לקנות משבטוביץ דיפלומט יוניליוור ועוד כמה כאלה.
    סגור
  • 3.
    יחננוף יקרים מרצון.
    לקוח ותיק 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עסוקים בהונאת הצרכן. חברת גורמה היא חברה בבעלות יוחננוף שמפקיעה מחירי בשר. המדינה הכתיבה מחיר מפוקח לבשר טחון. ברשת מצאו תרגיל לעקוף ומאותו היום החלו למכור את עודפי העור והשומן יחד עם בשר במחיר המפוקח ולטחון הרגיל הצמידו את השם טחון פרימיום וגובים עבורו מחיר מופקע.
    סגור
  • 2.
    "פרטי הסכסוך נחשפים" בתכלס אין כמעט שום פרטים (ל"ת)
    מצחיק 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כל הכותרות כמעט ברשת מטעות ומנפחות
    Ety 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אייטמים יותר ממה שיש בהם משהו
    סגור
  • 1.
    בדיחה
    דור 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תשובת אוסם מצחיקה אותי . המחיר לצרכן לא נקבע עי אוסם ? הם מעלים מחיר לסופר ,מה הם מצפים שהמחיר לצרכן ישאר אותו מחיר ?
    סגור