השוק

חברת האשראי Max חושפת: זה הסכום שהוציאו הישראלים בבלאק פריידיי

חברת Max מדווחת על הגידול בהוצאות בכרטיסי אשראי באונליין בסוף השבוע האחרון, החל מהבלאק פריידיי ועד ה-Cyber Monday. מחזור העסקאות באותו הסופ"ש באונליין בארץ היה גבוה ב-22% ביחס לאותו סופ"ש בשנה שעברה, ועמד על כ-2.5 מיליארד שקלים
מערכת ice | 
עלייה בשימוש בכרטיסי האשראי בישראל (צילום unsplash, shutterstock)
חברת Max מדווחת היום (שלישי) על הגידול בהוצאות בכרטיסי אשראי באונליין בסוף השבוע האחרון, החל מהבלאק פריידיי ועד 25/11/22-28/11/22, ה-Cyber Monday. נתוני Max מראים כי מחזור העסקאות באותו הסופ"ש באונליין בארץ היה גבוה ב-22% ביחס לאותו סופ"ש בשנה שעברה, ועמד על כ-2.5 מיליארד שקלים, כאשר עיקר הגידול נבע מעסקאות בענפי ההלבשה וההנעלה, המחשבים והסלולר ומוצרי החשמל.
מחזור העסקאות של קניות אונליין בארץ בענף ההלבשה וההנעלה גדל ב-32% ביחס לסופ"ש המקביל בשנה שנה, והיה גבוה ב-177% מסופ"ש רגיל. בסה"כ הישראלים הוציאו קרוב ל-400 מיליון שקלים בחנויות הפיזיות ובאתרי ההלבשה וההנעלה בימים אלו.
ההוצאה הממוצעת בכרטיסי אשראי בקניות באונליין בארץ בימים אלו עמדה על 420 שקלים, 10 שקלים יותר מבשנה שעברה, וכמות העסקאות שבוצעו קפצה ב-20%. זאת לעומת ההוצאה ממוצעת בגובה 243 שקלים בלבד בעסקאות אונליין בחו"ל באותם ימים, ככל הנראה בשל ההנחות הגדולות, הקופונים הרבים והרצון להימנע מהגעה לסכום של 75$, מעליו יש לשלם מכס.
האתרים הישראלים המובילים בסופ"ש היו Terminal X, KSP, מחסני חשמל, ACE , סופר פארם, איסתא, וואלה! שופס, דלתא, קבוצת אסתי לאודר, IVORY, Factory54, ו-One Project. האתרים המובילים בקניות אונליין בחו"ל היו AliExpress, Shein, ASOS,Amazon ,iHerb ו-Next. הנתונים חושבו כמובן לפי חלקה היחסי של Max בנתח השוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה