השוק

מיליארד הקריפטו שאיבד 94% מהונו מגיב לראשונה: "סליחה, פישלתי"

?מיליארדר הקריפטו סם בנקמן-פריד שאיבד 94% מהונו מאשים את עצמו בקריסתה של FTX, מודה שהוא "התעצבן" ומודה: "דפקתי את זה, הידיים שלי היו קשורות במהלך עסקת Binance האפשרית; לא הרשו לי לומר הרבה בפומבי. אבל כמובן שעלי הגענו לשם מלכתחילה".
מערכת ice |  2
סאם בנקמן פריד (צילום shutterstock, יוטיוב/ David Rubenstein)
סם בנקמן-פריד מנכ"ל FTX צייץ אמש (חמישי) שהוא "מצטער", והודה שהוא "התרעם" ו"היה צריך לעשות יותר טוב". בנקמן-פריד גם הודיע ​​כי הוא מפסיק את Alameda Research, חברת המסחר שהקים יחד עם FTX לאחר שכבר איבד 94% מהונו האישי.
הפוסט מגיע כשהגיבור החד-פעמי של מגזר הקריפטו מתחנן למיליארדי דולרים כדי למנוע פשיטת רגל. זו הייתה נפילה מהירה של FTX השבוע. מוקדם יותר השנה, הבורסה הוערכה ב-32 מיליארד דולר, אך כעת בנקמן-פריד שוב מחפשת מישהו שיעצור את FTX לאחר שהבורסה המתחרה Binance פרשה מעסקה לרכישתה.

"גם אני הייתי צריך לתקשר יותר לאחרונה", כתב בנקמן-פריד. "באופן שקוף - הידיים שלי היו קשורות במהלך עסקת Binance האפשרית; לא הרשו לי לומר הרבה בפומבי. אבל כמובן שעלי הגענו לשם מלכתחילה".
מנכ"ל FTX אמר שהטעות הראשונה שלו הייתה תיוג פנימי לקוי של חשבונות הקשורים לבנק, מה שאומר שהוא היה "באופן משמעותי" בתחושת המרווח של המשתמשים שלו. "חשבתי שזה הרבה יותר נמוך". הוא אמר כי ביום ראשון הבורסה ראתה משיכות של כ-5 מיליארד דולר, אותן כינה "הגדולות ביותר בפער עצום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה זה כתבה אוטומטית עם ai? כמה שגיאות (ל"ת)
    רועי 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מטבע וירטואלי
    שלמה 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמשקיע דולרים טובים בעיסקי אויר מקבל בסוף אויר
    סגור