השוק

צרות בצרורות: בי קיור לייזר תפרע חוב של 2.6 מיליון שקל

חברת בי-קיור לייזר נאלצת לפרוע הלוואה בסכום של כ-2.6 מיליון שקל שנטלה מבנק לאומי. הצעד בא אחרי קריסת המנייה והתפטרות שני דירקטורים חיצוניים
מערכת ice |  1
בי קיור לייזר. מיקי ברקוביץ' (צילום יח"צ)
בהמשך לקשיים הכלכליים, התפטרות הדירקטורים החיצוניים וקריסת המנייה, חברת בי-קיור לייזר נאלצת לפרוע הלוואה בסכום של כ-2.6 מיליון שקל שנטלה מבנק לאומי. החברה הודיעה לבורסה בתל אביב כי בתום משא ומתן עם הבנק, תפרע כעת 750 אלף שקל מתוך הסכום, ואת היתרה תשלם ב-8 תשלומים חודשיים עוקבים של כ-220 אלף שקל.
כלכליסט פרסם כי בהודעת החברה לבורסה נמסר גם כי הלוואה נוספת שנטלה מהבנק תיפרע כסדרה ללא שינוי. במטרה לצאת מהמצב הקשה, בי-קיור לייזר התקשרה עם חברת KCR שמתמחה בהשבחה ובייעול פיננסי של חברות במטרה לגבש תוכנית לייעול ושיפור פעילותה, תוך חיזוק הממשל התאגידי שלה.

חברת אריקה בי-קיור הוקמה בשנת 2007 על ידי מיקי וציפי שלוסר. חברת המכשור הרפואי רכשה לאורך השנים זכויות בטכנולוגיות ופטנטים עליהם מבוסס המוצר הפועל ב"טכנולוגיית הלייזר הרך". המכשיר משמש בטיפול בכאבים, בעיות אורתופדיות, פצעים, דלקות ותופעות בריאותיות אחרות. החברה השקיעה רבות בפרסום ובין הפרזנטורים שלה היו מיקי ברקוביץ', המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, שדרן הרדיו דידי הררי ועוד.
לפני כחודשיים פורסם כי כנגד החברה, מנהליה בעבר ובהווה וחתמי ההנפקה הוגשה תביעה על סך של 115 מיליון שקל, בידי עמותת "הצלחה- לקידום חברה הוגנת", בעילה שהמידע בנוגע להכנסותיהם הצפויות היו שונות קיצונית ממה שקרה בפועל.
מחיר מניית אריקה בי-קיור צנח ב-95% לעומת מחיר ההנפקה אשתקד, ואם זה לא מספיק אז בתחילת אוקטובר הודיעה החברה על התפטרותם של שני דירקטורים חיצוניים, דורון תורג'מן ותמר כהן-גורמן, אשר כתבו כי ההתפטרות מגיעה בעקבות חוסר יכולת שלהם לתרום לחברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה זה כשיש הרבה ציפיות ממוצר די נחות (ל"ת)
    ליאור 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור