השוק

ג'ף בזוס ממשיך לצנוח: ירידה של 23 מיליארד ברווחי החברה

בזוס אשר היה נחשב לאיש העשיר בעולם ממשיך לאבד גובה ויורד למקום הרביעי בדירוג פורבס עם הון מוערך בשווי 126.9 מיליארד דולר
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
סוף שבוע מדאיג במיוחד עבר על ג'ף בזוס והחברה בראשה הוא עומד – אמזון שרשמה הפסדים של יותר מ-23 מיליארד דולר וצניחה של 21%. מתוך כך הונו האישי של בזוס נפגע גם הוא כשהפסיד לפחות 7 מיליארד דולר ביום שישי האחרון. מומחים ממסבירים כי הירידה במניית אמזון הגיעה בעקבות האטה ברכישות והמסחר.
בזוס שעד לא מזמן היה האיש העשיר בעולם ממש לאבד מערכו והתייצב בסוף השבוע "רק" במקום הרביעי עם הון מוערך של 126.9 מיליארד דולר, מאחורי טסלה בוס טוויטר אילון מאסק, איל היוקרה הצרפתי ברנרד ארנו ואיש העסקים ההודי גאוטם אדאני.
מאז יולי 2021, בזוס ראה את השווי הנקי שלו יורד ביותר מ-90 מיליארד דולר, כאשר אמזון הורידה כמעט טריליון דולר מערכה. בשיא עושרו, בזוס היה שווה 214 מיליארד דולר הודות למניה של אמזון, שנסחרה ברמת שיא של כמעט 186 דולר למניה במהלך מגיפת הקורונה.
בזוס, שפרש מתפקיד המנכ"ל של החברה שהקים ביולי 2021, מחזיק ב-10% ממניות ענקית המסחר האלקטרוני מסיאטל.  הוא ניצל את הונו העצום כדי לממן את חברת הטילים בלו אוריג'ין בבעלות פרטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה