השוק

בעסקת מיליארדים: החנות האמריקאית נרכשה ע"י חברה קוריאנית

חברת נייבר הדרום קוריאנית הודיעה על רכישת חברה אמריקאית המספקת שירותי רכישה ומכירה באונליין של מוצרי אופנה ולייף סטייל. אלו כל הפרטים על עסקת הענק המפתיעה
מערכת ice | 
מכירה אונליין (צילום pexels, vecteezy)
על פי דיווחים חדשים מיום שני, חברת נייבר (Naver) הדרום קוריאנית תרכוש את חברת פושמארק האמריקאית בעבור כ-1.2 מיליארד דולר, לאחר שמניית פושקמארק זינקה ב-14% לאחרונה.
במסגרת העסקה שתתבצע במזומן בלבד, נייבר תשלם 17.90 דולר למנייה, בעוד שהמנייה של פושמארק עמדה על 15.57 דולר בעת סגירת המסחר אמש. 
חברת נייבר פועלת במספר תחומים בדרום קוריאה, ביניהם היא מפעילה מנגנון חיפוש, פלטפורמה לרכישה אונליין ועוד. מטרת העסקה לטענת החברות היא לאפשר לנייבר להעמיק בתחום הקמעונאות באונליין ולאפשר לפושמארק להיכנס לשווקים בינלאומיים.
חברת פושמארק היא פלטפורמת אונליין המאפשרת מכירה ורכישה של ביגוד ואביזרי לייף סטייל אחרים, ישירות מהארון של המוכר וזאת לצד שירותי עיצוב לוקים וכדומה. החברה יצאה להנפקה בינואר 2021, בתקופה בה הייתה עלייה חדה ברכישות באונליין בעקבות המגפה, עם 42 דולר למנייה. 
יחד עם זאת, בעקבות החלשות המגפה שוק הרכישות באונליין נחל נפילה ולכן החברות הודיעו כי תקוותן היא להגביר את הצמיחה שלהן בכ-20% בעזרת העסקה הזו. 
עסקה זו היא לא הראשונה מסוגה בתקופה האחרונה. חברת Etsy רכשה את אפליקציית המכירות יד שנייה דיפופ, המתחרה של פושמארק, ב-1.62 מיליארד דולר בסוף שנת 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה