השוק

או.פי.סי אנרגיה מכריזה על קידום פרויקט ענק בארצות הברית

חברת הבת של ענקית האנרגיה, CPV, מודיעה על קידום תחנת כוח בגז טבעי נטול פליטות גזי חממה, בהספק של כ-1.8 ג'יגה וואט ועלות מוערכת של 3-4 מיליארד דולר

מערכת ice | 
גיורא אלמוגי מנכל OPC (צילום NULL)
חברת או.פי.סי אנרגיה, מעדכנת על התפתחות משמעותית בפעילותה בארה"ב, באמצעות חברת הבת CPV, המשתלבת ביישום האסטרטגיה של החברה להפוך ליצרנית חשמל נטול פליטות כחלק מתהליך ה-Energy Transition בשוק האמריקאי, ונתמכת על ידי החוק להפחתת אינפלציה בארה"ב (IRA), המעודד בעיקר באמצעות הטבות מס, הקמה של מתקני ייצור חשמל נטולי פליטות פחמן.

בהצהרה משותפת עם יושב ראש וועדת האנרגיה בסנאט, הסנאטור ג'ו מנצ'ין, הודיעה CPV, שנרכשה אשתקד ומהווה את זרוע הפעילות שלה בארה"ב, כי היא מקדמת פיתוח של תחנת כוח במערב וירג'יניה, שייצור החשמל בה כיום מבוסס בעיקרו על פחם, בהיקף מוערך של כ-1.8 ג'יגה וואט המונעת בגז טבעי ואשר משלבת טכנולוגיות חדשניות ללכידת פחמן והטמנתו.
 
החקיקה החדשה בארה"ב נותנת רוח גבית למהפכת אנרגיה במערב וירג'יניה וסוללת את הדרך להמשך שימוש בגז טבעי לעשרות שנים, בזכות פיתוח והקמה של תחנות כוח מונעות בגז טבעי נטולות פליטות פחמן, תוך יצירה של אלפי מקומות עבודה. לשם המחשה, בכל הנוגע להפחתת פליטות פחמן, תחנת כוח בסדר גודל זה שקולה לכ-8 ג'יגה וואט של אנרגיה מתחדשת.
 
החברה מעריכה, כי עלות של תחנה בסדר גודל זה נאמדת בכ-3-4 מיליארד דולר, ופיתוחה, הכפופה להשלמת הליכים – לרבות סביבתיים, טכנולוגיים, הליכי פיתוח קרקע, מימון, רישוי ועוד– עשויה להבשיל במהלך השנים הקרובות. CPV מפתחת מספר פרויקטים ייחודיים בשיתוף פעולה עם GE, אשר ישלבו מערכות לכידת פחמן והטמנתו לצד פיתוח והקמה של פרויקטים באנרגיה מתחדשת, בחסות החקיקה החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה