השוק

קליל תעשיות מזנקת בהכנסות. כמה הרוויחה?

קליל תעשיות מסכמת את הרבעון השני של שנת 2022 עם צמיחה דו ספרתית בהכנסות ועלייה חדה ברווח התפעולי. החברה תחלק דיבידנד ותוכנית לרכישת המניות
מערכת ice | 
פרדי אבוקרט (צילום ראובן קופיצינסקי)
קליל תעשיות מסכמת את הרבעון השני של שנת 2020 עם צמיחה דו ספרתית בהכנסות ועלייה חדה ברווח התפעולי. ההכנסות ברבעון צמחו בכ-20% ל-120 מיליון שקל, צמיחה דו ספרתית בכל תחומי הפעילות. הרווח התפעולי ברבעון עלה בכ-24% ל-15.2 מיליון שקל, ושיעורו עלה ל-12.7% מההכנסות. הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-8.8 מיליון שקל.
במקביל לפרסום הדוחות, הכריז דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנט ותוכנית לרכישה עצמית של מניותיה בסכום כולל של 12 מיליון שקל. 
 


פרדי אבוקרט, מנכ"ל קליל: "אנו מסכמים את החציון השני של השנה עם צמיחה של כ-20% בהכנסות - לצד גידול של 15% ברווח התפעולי. צמיחה זו ניתן לייחס ליכולת של קליל להעניק שירות איכותי ולתת מענה מהיר ומדויק, קשוב ומגיב לצרכים המשתנים של השוק, יכולת זו מאפשרת לחברה להמשיך להיות השחקן המשמעותי והאיכותי ביותר בתחומה.  לזה מתווסף המשך תהליך האצת מכירות מוצרי הפרמיום, בפרט מערכת הדגל באוהאוס, שמציגה גידול של 70% במכירות מול אשתקד, סדרה זו מקבלת חיזוק משמעותי בימים אלו ע"י השקת מערכת חדשה למפתחים גדולים במיוחד המבוססת על  מנגנון הרם הזז לפתיחה נוחה וקלה".
 



עוד אמר אבוקרט: "במהלך החודשים הקרובים אנו צפויים לפתוח את המצבעה המתקדמת בכרמיאל, שהוקמה על פי סטנדרטים בינלאומיים גבוהים מאוד, מצבעה זו תשפר משמעותית את מכלול מערך השירות בחברה ויכולות המענה וזמן התגובה לכלל לקוחותיה". 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה