השוק

סטטיק ובן אל נפרדו: שטראוס בחרה צד בסכסוך המתוקשר

סטטיק ובן אל, הצמד המצליח בישראל בדירך לפרידה. חברת שטראוס החליטה להיפרד מבן אל אחרי שנתיים שפרסם את מעדן הקצפת שלהם יחד עם סטטיק ולהשאיר רק את האחרון כפרזנטור: "מודים לו על שיתוף הפעולה ומאחלים לו הצלחה בהמשך"
מערכת ice |  4
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
האם הצמד המצליח ביותר בישראל מתפרק? על פי הדיווח בערב טוב עם גיא פינס היום (רביעי), ״עתידם המשותף של סטטיק ובן אל מוטל כעת בספק גדול״, כך מספרים המקורבים לשניים, כאשר זה מגיע על רקע פרשת ההקלטות ששלח בן אל לגרושתו אורטל עמר.
בנוסף, ההופעה של סטטיק ובן-אל, שתוכננה להתקיים מחר לחברת "פלייטיקה" בוטלה. הצמד היה אמור להופיע במסגרת קייטנה מיוחדת שהופקה עבור ילדי עובדי החברה. העובדים דווחו על כך היום ואת מקומם של הצמד יתפוס סטפן לגר. 
כעת, נראה שהדרך של הזוג המצליח בדרך לפרידה סופית אחרי שבערב טוב עם גיא פינס פרסמו כי בחברת שטראוס החליטו להיפרד מבן אל, אחרי שנתיים שפרסם את מעדן הקצפת שלהם יחד עם סטטיק. 
 
בעקבות סערת ההקלטות הקשות, החליטו בחברה, עוד לפני תום החוזה, להיפרד מבן אל ולהישאר עם סטטיק בלבד. הצמד קיבל מאות אלפי שקלים בשנה מהחברה. משטראוס נמסר כי "החלטנו לסיים את ההתקשרות עם בן אל. אנו מודים לו על שיתוף הפעולה ומאחלים לו הצלחה בהמשך".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בן אל ערס וטיפש כמובן לכאורה ולא בטוח אבל לפי איך שדיבר (ל"ת)
    רון 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    בתיה
    בתיה 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נהדר
    סגור
  • 2.
    שבן אל יפחית מאורטל עמה את המזונות (ל"ת)
    עמהמובסקי 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    שטראוס...בושה
    אורה 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שטראוס...עבריינית בעצמה .... מפחדת מארגוני הפמניסטיות החלולות השמאלניות ומנוהלת על ידי אישה..בוזה שהעסק בוחר צד..נשים אסור בשום אופן לומר עליהן מילה רעה !!! בשנים האחרונות במדינת ישראל ...הפכו את הנשים...לקדושותז !!! אני במקום בן אל..תובע את הנוכלת ... על פירסום דברים אישיים. והקלטתם..מהנייד ... ולדאוג שהשופט לא תהיה אישה !!!!
    סגור