השוק

רמי לוי חוגג: רשם הכנסות של 1.74 מיליארד שקל

רמי לוי שיווק השקמה מציגה נתוני צמיחה מרשימים ברבעון השני של השנה ומחלקת דיבידנד בסך 30 מיליון שקל המתווספים ל-318 מיליון השקלים שחילקה מתחילת שנת 2021

מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום מקאן אריקסון)
רמי לוי שיווק השקמה מפרסמת היום (שני) את תוצאותיה ברבעון השני של שנת 2022. החברה מדווחת על עלייה של 9% בהכנסות החברה, 1.74 מיליארד שקל, לצד ירידה ברווח הנקי, שהסתכם ב-37 מיליון שקל, בשל המבצעים שקדמו לחג הפסח. בהתייחסות למחצית כולה הרווח הנקי עלה בכ-9% לכ-118 מיליון שקל.
כמו כן, החברה מדווחת על גידול במכירות המותג הפרטי. שיעור מכירות המותג עומד על 21.9% לעומת 18.6% ברבעון המקביל אשתקד. עוד נכתב בהצהרת החברה לעיתונות שלחברה קופת מזומנים והשקעות לזמן קצר בסך 950 מיליון שקל והיא מייעדת חלק ניכר מהסכום לרכישות ומיזוגים.
 
בשורה טובה לבעלי המניות – החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בגובה 30 מיליון שקל, שיצטרפו ל-318 מיליון השקל שחילקה מתחילת שנת 2021. רמי לוי תולה את הצמיחה בין היתר במיקוד האסטרטגי של הרשת להציע את סל המוצרים הזול ביותר ללקוח, בתקופה של התייקרות כוללת: " הציבור בישראל רואה ברמי לוי את רשת השיווק המשפיעה ביותר להורדת יוקר המחיה בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי צריך לשפר באופן משמעותי את חווית הקניה
    אלון 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החנויות נראות יותר כמו מחסני מזון וכן לעמוד על ההריון בחנויות
    סגור