השוק

חדשנות למען אינטרנט בטוח ושילוב נשים בתחום אבטחת הסייבר

דוח הקיימות הראשון של פורטינט מעלה גם יוזמות נוספות של החברה, כולל את את הפיכתה לנייטרלית בפליטת פחמן וביצוע עסקים בצורה אתית כחלק מחזון החברה
מערכת ice | 
פורטינט (צילום יחצ)
פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, פרסמה את דוח הקיימות הראשון של החברה, המפרט את מסגרת העבודה האסטרטגית, היוזמות ומדדי הביצועים המרכזיים בתחום הקיימות. בכוונת פורטינט לשתף אודות ההתקדמות בנושא אחת לשנה.
דוח הקיימות של פורטינט מתייחס לתקנים של יוזמת הדיווח העולמית (GRI), התקנים של מועצת התקנים לחשבונאות ברת-קיימא (SASB) וליעדים לפיתוח בר-קיימא של האומות המאוחדות (UN SDGs). הדוח מספק פרטים ומדדים לגבי 8 נושאים הנמצאים בעדיפות: סיכוני אבטחת סייבר לסביבה; אבטחת מידע ופרטיות; השפעות סביבתיות של מוצרים; ניהול סביבתי והשפעות שינוי האקלים; גיוון, שוויון והכלה; המחסור במיומנויות אבטחת סייבר; אתיקה בעסקים; ושימוש אחראי במוצרים.
לאחר הערכות מעשיות שבוצעו בשנת 2021 כדי לזהות ולתעדף את הנושאים הסביבתיים, החברתיים והממשלתיים (ESG) המשמעותיים ביותר עבור העסקים של פורטינט ובעלי העניין שלה, החברה הגדירה את 4 אזורי ההשפעה העיקריים הבאים:
חדשנות למען אינטרנט בטוח: פורטינט מחויבת לקדם אבטחת סייבר, להניע התקדמות דיגיטלית וליצור עולם דיגיטלי אמין ובטוח. החברה מקיימת מחויבות זו באמצעות חדשנות, מעורבות חברתית ושיתופי פעולה. פורטינט המשיכה לספק חידושים בחבילת הפתרונות המקיפה ביותר בתעשייה של פתרונות אבטחת הסייבר והוסיפה 8 משפחות מוצרים חדשות ב-2021. כמו כן, החברה מקיימת שותפויות קבועות עם קבוצות שונות בתעשייה, תורמת לסטנדרטיזציה תוך כדי שיתוף פעולה עם מגוון רחב של גופים ובנוסף, משתפת מודיעין איומים שניתן לפעול לפיו עם ארגונים כמו ה-Cyber Threat Alliance (CTA), המרכז לאבטחת סייבר של הפורום הכלכלי העולמי (WEF) והאינטרפול. באמצעות שותפויות אלו, פורטינט פועלת כדי להילחם בפשיעת סייבר ולסייע למנוע איומי סייבר עתידיים. 
כיבוד הסביבה: פורטינט מחויבת להתנהגות סביבתית אחראית על ידי הפחתת טביעת הרגל של המוצרים והפתרונות שלה, אימוץ גישות אחראיות לפעולות העסקיות היומיות וסיוע לשרשרת הערך הרחבה במעבר לשיטת עבודה מחזורית. בשנת 2021, פורטינט הכריזה על מחויבותה להפוך לנייטרלית בפליטת פחמן עד 2023 באמצעות שימוש באנרגיה מתחדשת, מתודולוגיות של יעילות אנרגטית ותוכניות קיזוז בפחמן. יעד זה קשור לפליטות מצריכת אנרגיה ישירה (Scope 1) ופליטות מצריכת אנרגיה עקיפה (Scope 2) הנובעות ממתקני החברה ברחבי העולם, בהתאם למתודולוגיית Science Based Target Initiative (SBTi). מאמצים סביבתיים נוספים של פורטינט כוללים את הצגת האריזות המתכלות למוצרי ה-first class של החברה, הפחתת הפסולת והפחתה בצריכת האנרגיה. באמצעות יוזמות אלו, פורטינט מבטיחה כי כל דור של מוצרי פורטינט יצרוך פחות אנרגיה מהדור הקודם, כמו במקרה של סדרת FortiGate F, כאשר צריכת האנרגיה הופחתה ב-61% בממוצע.
גידול בכוח עבודה כוללני באבטחת סייבר: פורטינט מחויבת לעודד תרבות מגוונת, שוויונית ומכלילה. צוות העובדים הגלובלי של פורטינט מייצג מגוון רחב של תרבויות, דמוגרפיות ורקעים מקצועיים, המעשירים את התרבות הארגונית ומניעים את הצלחת החברה. כחלק ממחויבותה המתמשכת לשקיפות ולשילוב נשים רבות יותר בכוח העבודה בתחום הסייבר, פורטינט פרסמה את נתוני כוח העבודה שלה לשנת 2021 והציגה עלייה של 71.6% בהעסקת נשים בהשוואה לשנת 2020. כמו כן, פורטינט מתמקדת בצמצום המחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים על פני מגוון רחב של קהלים. החברה מחויבת להעלאת המודעות בנוגע ליתרונות התעסוקה באבטחת סייבר ושיפור ההזדמנויות עבור קבוצות הסובלות מתת-ייצוג באמצעות תוכנית Education Outreach והדרכות המוצעות דרך מוסד ההדרכה של פורטינט – Fortinet Training Institute. כחלק מפעילותה בנושא, בשנת 2021, פורטינט חיזקה את מחויבותה להתמודד עם המחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים באמצעות התחייבות להכשיר מיליון בני אדם ברחבי העולם בחמש השנים הקרובות. 
קידום עסקים אחראיים: פורטינט משתמשת בשיטות ממשל תאגידי כדי לעשות עסקים בצורה אתית ועובדת בהתמדה כדי להבטיח תאימות עם החוקים ותוך כיבוד זכויות אדם. שיטות אלו מפוקחות על ידי הדירקטוריון של פורטינט ונבדקות על ידי ועדת האתיקה הפנימית חוצת-התפקידים בחברה. פורטינט מצפה מעובדיה, הספקים והשותפים שלה לתרום את חלקם כדי לסייע לבנות עסק אתי ובעל מוניטין באמצעות הבנה וציות למדיניות של פורטינט, כולל מדיניות נגד שחיתות, ה- Code of Business Conduct and Ethicsומדיניות הפרטיות. פורטינט פרסמה מדיניות זכויות אדם ייעודית כדי לאכוף את מחויבותה לשימוש אחראי במוצריה ולביצוע עסקים בצורה אתית לאורך שרשרת הערך שלה.
ברברה מאיגרט, ראש תחום קיימות ואחריות תאגידית גלובלית בפורטינט, אמרה כי, "אנו בפורטינט מבינים את החשיבות של הפיכת נושא הקיימות לחלק אינטגרלי מהמודל העסקי שלנו. 2021 הייתה השנה שבה הגדרנו את האסטרטגיה והתכנון של מסע החברה לטווח הבינוני והארוך. באמצעות דוח הקיימות הראשון שלנו, אנו שואפים להגביר את השקיפות לגבי ההתקדמות שלנו עד כה ולאפשר לכל בעלי העניין – כולל לקוחות, שותפים, עובדים, ספקים, בעלי מניות וקהילות – להבין טוב יותר את גישת האחריות התאגידית שלנו, מה שיוביל לעולם בר-קיימא ואינטרנט בטוח יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה