השוק

אשתו של כוכב מכבי חיפה חושפת צעד משמעותי בקריירה

רעייתו של קפטן מכבי חיפה נטע לביא, הפאשניסטה וכוכבת הרשת שיר לוי, פותחת בקניון עופר רמת אביב חנות פופ-אפ למותג שלה REFUTER – אופנת קיימות
מערכת ice |  2
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
שיר לוי, פאשניסטה, כוכבת רשת ואשתו של קפטן מכבי חיפה נטע לביא, פותחת חנות פופ-אפ ראשונה בקניון עופר רמת אביב. החנות תוצב בקומה הראשונה של הקניון, ותיפתח ב 26 ליוני למשך שבוע ימים. 
בבעלותה של לוי יש מותג אופנה בשם REFUTER, המזוהה עם אג'נדת קיימות. חנות הפופ-אפ תציעה פריטים מקולקציית המותג, עם פיסים מיוחדים ומגוון פריטים העשויים אך ורק  בעבודת יד תוך שימוש במינימום משאבים מהסביבה. עד כה מכרה לוי את הפריטים באתר האון ליין שלה בלבד.
הייחוד של בגדי המותג REFUTER הוא שהם עשויים מבגדים קיימים שמעצבים אותם מחדש, בשיטות שגם הן מתחשבות בסביבה. המותג של לוי "מציל בגדים" - היא משתמשת בעודפי סחורה, או קונה פריטים פגומים ופריטי וינטג׳ ויוצרת מהם אופנה ייחודית, מלאה בסטייל והכי לא שגרתית. התוצאה הסופית עם המון השראה צבעונית ובגדים למביני עניין.
חנות הפופ אפ בקניון עופר רמת אביב תמוקם בקומה הראשונה, בסמוך לחנות קסטרו. החנות תציעה פיסים מיוחדים ומגוון פריטים העשויים אך ורק בעבודת יד תוך שימוש במינימום משאבים מהסביבה, כמו בגדי ים מרשתות דיג ממוחזרות, תיקים, ג'ינסים וינטג' של ליוויס במגוון גדלים, תיקים העשויים מגרביים, גופיות, כובעים ועוד. טווח המחירים בחנות הפופ אפ ברמת אביב יניעור החל מ-149 שח עד 699 ₪. החנות תפעל בשעות פעילות הקניון עופר רמת אביב.
שיר לוי (25) הנחשבת לפאשניסטה מובילה ומשפיענית, נשואה לקפטן מכבי חיפה נטע לביא. שיר לוי משלבת פעולה עם מותגי ענק כמו אדידס, LEE ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין תתחת של כולם
    רר 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד אישה של שחקן עם חנות בלי לקוחות. ממש מקורי
    סגור
  • חזור בך אוויל (ל"ת)
    גויה סבוני 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור