השוק

רובינהוד מפטרת מאות עובדים: זו טענת המנכ"ל למהלך

החברה שמספקת שירותי השקעה דיגיטליים מונגשים הודיע על מהלך פיטורים נרחב במסגרתו 9% מעובדי החברה ימצאו את עצמם מחוץ לכותליה. טנב: "זו ההחלטה הנכונה כי להגביר יעילות"
מערכת ice | 
ולדימיר טנב מנכ"ל ומייסד רובינהוד (צילום ויקיפדיה/ TechCrunch)
חברת התיווך הקמעונאי Robinhood מצמצמת את מצבת כוח האדם, בטענה ל"תפקידים ותפקידים כפולים" לאחר התרחבות מהירה בשנה שעברה. המנכ"ל ולדימיר טנב הודיע על כך בפוסט בבלוג אתמול (שלישי) אחר הצהריים. בהמשך לכך, המניות ירדו ביותר מ-5% במסחר המאוחר.
המהלך ישפיע על כ-9% מהעובדים במשרה מלאה. רובינהוד דיווחה על 3,800 עובדים במשרה מלאה נכון ל-31 בדצמבר. החברה סירבה למסור פרטים נוספים על המספר המדויק של העובדים שפוטרו.
"קבענו שההפחתה הזו לצוות של Robinhood היא ההחלטה הנכונה כדי לשפר את היעילות, להגביר את המהירות שלנו ולהבטיח שאנחנו מגיבים לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו", כתב טנב. 
"למרות שההחלטה לבצע את הפעולה הזו לא הייתה קלה, זה צעד מכוון כדי להבטיח שאנחנו מסוגלים להמשיך ולממש את המטרות האסטרטגיות שלנו ולקדם את המשימה שלנו לדמוקרטיזציה של הכספים", הוסיף.
רובינהוד אמורה לפרסם את תוצאות הרבעון הראשון שלה. הפוסט בבלוג לא התייחס לתוצאות הכספיות הללו מלבד האמירה שלחברה יש יותר מ-6 מיליארד דולר במזומן במאזן.
החברה דיווחה בעבר על 6.25 מיליארד דולר במזומנים ושווי מזומנים במאזן החברה בסוף דצמבר. בהמשך, החברה תבדוק את תוכניות הצמיחה של העובדים ו"תמשיך לתעדף הזדמנויות פנימיות לאוטומציה ויעילות תפעולית", כתב טנב.
Robinhood החלה לצמוח בתחילת 2021 כשחקן מפתח בסאגת GameStop, שבה משקיעים קמעונאיים הגישו הצעות לעלות מה שנקרא מניות meme. החברה ראתה גל של לקוחות חדשים ומזומנים, ונכנס לשווקים הציבוריים באמצעות הנפקה ביולי. עם זאת, המניה צברה מעט אחיזה ונסחרה מתחת למחיר ההנפקה שלה של 38 דולר למניה במשך רוב קיומה. המניה סגרה ביום שלישי במחיר של 10 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה