השוק

הראל ויזל במהלך ענק: זה השת"פ עם אמריקן איגל

פוקס ו-AEO management co הבעלים של "אמריקן איגל" יקימו חברה משותפת שתפעל במספר מדינות במערב ובמזרח אירופה, ולאחר מכן תורחב הפעילות למדינות נוספות ברחבי אירופה, לרבות אפשרות להרחבת הפעילות המשותפת בטריטוריות נוספות מחוץ לאירופה
מערכת ice |  5
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
פוקס, של הראל ויזל, הודיעה הבוקר (חמישי) כי תקשרה בהסכם עקרונות (בלתי מחייב) עם AEO management co הבעלים של "אמריקן איגל" להקמת חברה משותפת, אשר תוחזק ב-51% על ידי אמריקן איגל ו-49% על ידי החברה או חברה בבעלות ויזל לפעילות קמעונאית, סיטונאית, לרבות אתרי סחר אלקטרוני למכירת מותגי אמריקן איגל: "American Eagle", "Aerie" ו-Offline" שהם מותגי אמריקן איגל.
בשלב ראשוני, החברה המשותפת תפעל במספר מדינות במערב ובמזרח אירופה, ולאחר מכן תורחב הפעילות למדינות נוספות ברחבי אירופה, לרבות אפשרות להרחבת הפעילות המשותפת בטריטוריות נוספות מחוץ לאירופה. בכוונת הצדדים לגבש את המו"מ ולהתקשר בהסכמים מחייבים בתוך 90 יום.

נכון למועד הדוח, פעילות החברה בישראל תחת כלל מותגי "אמריקן איגל" מתבצעת באמצעות חברה משותפת המוחזקת ב-51% על ידי החברה ו-49% על ידי אמריקן איגל וכוללת 55 חנויות בפריסה ארצית. 
יש לציין כי השלמת העסקה כפופה בין היתר לגיבוש המו"מ בין הצדדים להסכמים מחייבים, אישורי האורגנים המוסמכים של הצדדים, וכן אישורים נוספים ככל שיידרשו ויפורטו במסגרת ההסכמים המחייבים. לפיכך, אין כל וודאות כי העסקה תושלם ובאילו תנאים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בחו"ל לא יקנו את הסמרטוטים שהוא מוכר בישראל במחירים מופ (ל"ת)
    מני 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    האירופים לא פריירים כמו הישראלים שם רוצים איכות
    אסי 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א
    סגור
  • 2.
    עובד לחינם
    איתן 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש איבד טעם לחיים. לא יצליח לבזבזאת הכסף שמרוויח אז מכאן יוצא שכרגע הוא עובד בחינם??????
    סגור
  • 1.
    האיש גאון
    רוני 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ותכלס כל היום שומעים את הקנאים מסביב שמתפוצצים
    סגור
  • אפשר היה להתפוצץ עם כסף וכוח זו מהות החיים.
    כספיון 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עוד כמה משמעויות חוץ מלהיות קפיטליסטי רודף בצע ועוד כמה דברים. האיש התבכיין הקורונה כשיש אנשים שבאמת לא סגרו חודש, לא מקנא בוחוסרשביעות הרצון ממה שיש לך. זה מרוץ מתיש כמו המרוץ אחרי עוד ועוד כסף.
    סגור