השוק

אנלימיטד בעסקת ענק של 700 מיליון שקל עם מגדל

מיזם הסיבים IBC יקבל מימון של 500 מיליון שקל בנוסף ל-200 מיליון שקל שכבר קיבל ממגדל; הכסף ישמש את החברה להאצת קצב פרישת הסיבים של החברה שיצטרפו אליה גם לקוחות פרטנר
ניצן כהן | 
אמיר לוי (צילום יונתן זינדל)
מייזם הסיבים המעניין של סלקום, הוט וקרן תשי מאיץ את קצב הפרישה שלו בישראל. החברה גייסה מימון של 500 מיליון שקל מחברת הביטוח מגדל שיתווסף ל-200 מיליון שקל שכבר קיבלה החברה ממגדל כך שבסך הכל יעמוד המימון שקיבלה החברה ממגדל על סכום משמעותי של 700 מיליון שקל.
ההסכם בין אנלימיטד (IBC) למגדל נחתם היום והחברה הודיעה שתשתמש בכסף להאצת פריסת רשת הסיבים האופטיים. כיום מספקת IBC שירותי תשתית אינטרנט לחברות התקשורת לרבות סלקום, HOT, אקספון, אינטרנט רימון, טלזר ועוד. כזכור, בשבוע שעבר דווח על חתימת הסכם עם חברת פרטנר לשימוש ברשת הסיבים של החברה.
 
כאמור, הסכם מימון זה מצטרף להסכם הלוואה קודם עם חברת מגדל, שיחד עם ההסכם הנוכחי, יגיע להיקף כולל של כ-700 מיליון ש"ח. ההסכם יאפשר ל-IBC להמשיך ולבסס את מעמדה כחברה סיטונאית הממשיכה כל העת בפריסת תשתיות חדשות ופיתוח רשת הסיבים האופטיים המתקדמת שלה.
תשתית IBC מגיעה כיום לכ-730 אלף משקי בית ב- 60 יישובים ברחבי הארץ, מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. החברה נמצאת בבעלות סלקום, HOT, קרן תש"י וחברת חשמל.
מנכ"ל אנלימיטד (IBC), אמיר לוי: "ההסכם מעיד על האמון הרב של חברת מגדל ושוק ההון בחברת IBC אנלימיטד. ההלוואה תשמש את החברה למימון האצת פריסת רשת הסיבים שלה שמשמשת כיום את השחקניות הגדולות בענף - HOT, סלקום, פרטנר ועוד. בכך, שינתה IBC את שוק תשתיות התקשורת בישראל ומהווה תחרות אמיתית למונופול, ממנה ייהנו הצרכנים."
ארז מגדלי, מ"מ מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח: "אנחנו שמחים לשוב ולשתף פעולה עם IBC פעם נוספת ולהגדיל את היקף המימון שלנו לפרויקט פריסת הסיבים האופטיים של החברה בישראל לסך של 700 מיליון ש"ח, מה שמעיד על מידת האמון הרבה שלנו בחברה ובפעילותה. מימון פעילות פריסת הסיבים הוא נדבך משמעותי באסטרטגיית החברה להגדיל את מעורבותה בפיתוח והקמה של תשתיות דיגיטליות מתקדמות בישראל ומחוצה לה, במסגרתה משקיעה מגדל בחוות שרתים (דאטה סנטרס) בארה"ב ובאירופה ובפרויקטים נוספים בעולמות אלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה