השוק

בנק הפועלים בעקבות דיסקונט: מצטרף להשקעה בחברת הפינטק Neema

נימה, המפעילה שירות חשבון דיגיטלי עבור עובדים זרים בישראל, גייסה כ-55 מיליון שקל לפי שווי של כ-200 מיליון שקל. בנק הפועלים, שהוביל את סבב הגיוס, יחזיק בכ-20% ממניות החברה

איתמר כהן | 
מוקי שניידמן, דב קוטלר (צילום יחצ, גדי דגון)
חברת הפינטק נימה (Neema) הודיעה היום (שני) על השלמת סבב גיוס בסך של כ-55 מיליון שקל לפי שווי חברה של כ-200 מיליון שקל (אחרי הכסף). את הגיוס הובילו בנק הפועלים - שיחזיק בעקבות הגיוס בכ-20% ממניות נימה - והחברה האם קבוצת צור שמיר, שבשליטת בני הדודים מוקי ודורון שנידמן.
נימה - שמתכוונת להשתמש בכספי הגיוס להרחבת פעילותה - מפעילה שירות חשבון דיגיטלי עבור אוכלוסיית העובדים הזרים בישראל, ומספקת פתרון להתנהלות כלכלית ללא צורך בחשבון בנק. החברה משרתת עשרות אלפי לקוחות פעילים מדי חודש, המבצעים יותר ממיליון תנועות בשנה, בהיקף שצפוי לחצות את קו מיליארד השקלים.
נימה, שהוקמה ב-2015, מאפשרת להפקיד כספים באמצעים דיגיטליים או באמצעות רשת של עשרות נקודות הפקדה ברחבי ישראל. כמו כן, השירות שהיא מספקת מאפשר להעביר כספים ליותר מ-50 מדינות ברחבי העולם, וכן להוסיף אמצעי תשלום לחשבון הדיגיטלי כדוגמת כרטיס Prepaid בינלאומי של חברת ויזה.
 
משה קמחי, מנכ"ל נימה, מסר כי "הגיוס הנוכחי מצטרף לשורה של השקעות מצד גופים פיננסיים מובילים, שהביעו אמון בפוטנציאל הרב שיש לטכנולוגיה של נימה ליצירת שירות פיננסי מתקדם ומוביל, וכן בצורך שיש לשירות כזה בקרב קהלים שונים בישראל, אשר לא זוכים ליהנות מחופש פיננסי מלא".
דורון שנידמן, יו"ר נימה ומבעלי השליטה בקבוצת צור שמיר, הוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותו של בנק הפועלים כמשקיע חשוב בנימה. זוהי השקעה שנייה של גוף פיננסי מהמובילים בישראל, אחרי ההשקעה אשתקד של בנק דיסקונט בחברה".
אביבית בנדר, הממונה על פיתוח עסקי-תאגידי ופינטק בחטיבת החדשנות והאסטרטגיה בבנק הפועלים, ציינה כי "ההשקעה בחברה תהווה בסיס לשיתוף פעולה למינוף היכולות של נימה בעולמות המט"ח, ולשיפור והנגשת מגוון המוצרים והשירותים הדיגיטליים שביכולת הבנק להציע ללקוחותיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה