השוק

פרשקובסקי רוכשת את המיזם הגדול ביותר של אלדד פרי

חברת הנדל"ן, בראשות יוסי פרשקובסקי, זכתה בפרויקט ברחובות שקידם יזם הנדל"ן שנרצח. החברה תקים כ-750 דירות לסטודנטים, משרדים בהיקף של כ-22 אלף מ"ר, שטחי מסחר וחניון
איתמר כהן | 
הדמיית פרויקט פרי פלייס ברחובות (צילום AA STUDIO)
חברת הנדל"ן פרשקוסבקי הודיעה כי זכתה בהתמחרות לרכישת פרויקט פרי פלייס ברחובות תמורת כ-371 מיליון שקל. הפרויקט קודם על ידי חברת פרי נדל"ן של אלדד פרי - שנרצח לפני כחודשיים ברחובות - ונחשב למיזם הגדול ביותר של החברה שקרסה.
לפי תוכנית בניין עיר, ניתן להקים על הקרקע של הפרויקט כ-750 דירות למעונות סטודנטים בשטח ממוצע של כ-38 מ"ר, משרדים בהיקף של כ-22 אלף מ"ר, שטחי מסחר בהיקף של כ-1,250 מ"ר, וכן חניון תת-קרקעי עם כ-900 מקומות חניה בשלושה מפלסים. העבודות במתחם צפויות להתחיל בקרוב.
רכישת הפרויקט כפופה לאישורו של בית המשפט, במסגרת תיק חדלות הפירעון של חברת פרי נדל"ן, והיא מתבצעת כאשר המקרקעין והזכויות נקיים מכל חוב, התחייבות, עיקול, שעבוד, צו תביעה או כל זכות לטובת צד ג'.
הפרויקט ממוקם בכניסה הצפונית של רחובות, בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ"ל, בסמוך למכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קרית המדע ותחנת הרכבת. במסגרת הפרויקט מתוכננים להיבנות שלושה מגדלים של מעונות סטודנטים ושני בנייני משרדים.
יוסי פרשקובסקי, יו"ר חברת פרשקובסקי, מסר כי "הפרויקט מהווה עבורנו כניסה טבעית של החברה לפעילות נוספת בתחום המניבים של מעונות סטודנטים, והוא יצטרף לפרויקטים נוספים שלנו בתחומי המשרדים, המסחר והדיור להשכרה במתחם האלף בראשון לציון, הרצליה פיתוח, רמלה, לוד ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה