השוק

המותג של קניה ווסט שווה לגאפ סכום ענק של מיליארד דולר, המניה זינקה

חברת השירותים הפיננסיים ולס פארגו ערכה סקר שבדק את פוטנציאל מכירות מותג הביגוד החדש של הראפר והגרוש של קים קרדשיאן, קניה ווסט, בשיתוף פעולה עם גאפ. בינתיים, הפריט הראשון באוסף כבר הכפיל את שוויו במאות אחוזים תוך ימים בודדים
יאיר מור | 
קניה ווסט (צילום טוויטר)
רשת הביגוד גאפ תמכור ב-2022 בגדים ואביזרים ממותגים של הראפר קניה ווסט בשווי כולל של מיליארד דולר, כך מעריכה חברת השירותים הפיננסיים ולס פארגו. 
מותג הביגוד Yeezy של הראפר והגרוש של קים קרדשיאן הוכרז לפני שנה, בעת שמניית רשת הביגוד הייתה בשפל של שניים וחצי עשורים לאחר ירידה של כמעט 60% בעקבות מגיפת הקורונה. מאז ההכרזה על שיתוף הפעולה, שיימשך כעשור ויכלול פרטי ביגוד ואביזרים עבור גברים, נשים וילדים, המניה חזרה למגמת עלייה, והגיעה מכ-12 דולר למניה בסוף השבוע שלפני ההודעה עד מעל 32 דולר בימים האחרונים - עלייה של כ-170% תוך שנה. 
בתחילת החודש המריאה המניה אף יותר, לשיא של כל הזמנים - כ-34 דולר למניה - כאשר הבגד הראשון של המותג יצא לחנויות החברה, ואזל תוך ימים בודדים. עתה, ז'קט הניילון הכחול-זרחני, שמחירו בחנויות היה 200 דולר, נמכר באיביי במחירים שנעים בין כ-1,000 שקל ועד מעל 3,000 שקל - שווי ממוצע של יותר מפי שניים ממחירו של הבגד בחנויות רק לפני שבועיים. 
את הצפי למכירות של מיליארד דולר בשנה הבאה מבססת ולס פארגו על סקר שערכה בשבוע שעבר בקרב 1,000 איש - 530 מהם שקנו לאחרונה בחנויות גאפ ו-470 שלא קנו בגאפ. מבין לקוחות גאפ, 64% הביעו כוונה לרכוש בשנה הקרובה בגדים של מותג Yeezy, ומבין שלה שלא קנו עד כה בחנויות החברה 23% אמרו שיילכו אליהן כדי לקנות את בגדי המותג, ו-75% מתוכם אמרו שיקנו באותה הזדמנות בגדים של גאפ עצמה. 
לפני שבוע תבע ווסט את רשת המרכולים וולמארט בטענה כי מכרה ב-25 דולר נעליים שהיו זיוף של אלו שנמכרות בשנים האחרונות על ידי אדידס הגרמנית תחת המותג שלו ב-75 דולר, במסגרת חוזה שאמור להסתיים ב-2026, אך לפי שמועות ודיווחים מהשנה האחרונה ווסט מנסה להקדים את סיומו בשל "רומן עסקי" עם המתחרה נייקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה