השוק

חד קרן נוסף: סימילרווב השלימה הנפקה בניו יורק לפי שווי של 1.6 מיליארד דולר

החברה שעוסקת במדידת תנועת אינטרנט תתחיל להיסחר היום; ההנפקה כללה הצעת מכר של המנכ"ל והמייסד או עופר
ניצן כהן | 
הנהלת סימילרווב (צילום רותם כנעני)
סימילרווב שעוסקת במדידת תנועת אינטרנט השלימה הלילה הנפקה לפי שווי של 1.6 מילילארד דולר מהשהופך אותה לחד קרן ישראלי נוסף. ההנפקה כללה גיוס של 165 מיליון דולר ומכירת מניות של המנכ"ל והמייסד, אור עופר, בהיקף כספי של 11 מיליון דולר.
בסך הכל הנפיקה החברה 8 מיליון מניות במחיר  22 דולר למניה. ההנפקה, כאמור, כללה הנפקה של 7.5 מיליון מניות ומכירה של 500 אלף מניות על ידי המנכ"ל. בנוסף וכמקובל בארה"ב, סימילרווב העניקה לחתמים אפשרות בת 30 ימים לרכישה של עד 1.125 מיליון מניות רגילות נוספות במחיר ההנפקה הראשונית לציבור, בניכוי הנחות חיתום ועמלות.
סימילרווב עוסקת כאמור במדידת תנועה באינטרנט תוך שהיא מאפשרת השוואה בין אתרים שונים. מודל ההכנסות של החברה הוא מודל של מינויים שמחולקים לחבילות שונות ומיועדות בעיקר למפרסמים שמעוניינים לתכנן קמפיין או למדוד אותו לאחר פרישת המדיה.
החברה סיימה את 2020 עם הכנסות של 93 מיליון דולר, עלייה של כ-30% בהשוואה להכנסות ברבעון המקביל אשתק. תזרים המזומנים של החברה עדיין שלילי והוא מסתכם, נכון לתום 2020, ב-4.9 מיליון דולר, צמצום ניכר ביחס לתזרים השלילי ב-2019 שהסתכם ב-11.5 מיליון דולר.
בשורה התחתונה מצליחה החברה להציג רווח חשבונאי של 22 מיליון דולר לעומת רווח של 17 מיליון דולר ב-2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה