השוק

עשירים עד גיל 40: מי איש העסקים 'הצעיר' ששווה הכי הרבה כסף בארצות הברית?

מי האדם הכי עשיר בארצות הברית עד גיל ארבעים? תהיו מופתעים מדובר במייסד פייסבוק מארק צוקרברג. בין העשירים המובילים ניתן למצוא את הנכד של מייסד חנויות וולמארט וענקיות טכנולוגיה 
ארנולד נטייב | 
מארק צוקרברג (צילום פייסבוק/מארק צוקרברג)
בזמן שמסטיק בזוקה מכרו את החלום להגיע לירח עד גיל 21, היו כאלה שחלמו להרווייח מיליארדי דולרים עד גיל 40: בין העשירים המובילים בארצות הברית ניתן למצוא את מייסד רשת הפייסבוק, הנכד של מייסד רשת וולמארט ובעלי חברות טכנולוגיה שונות שצמחו בתקופת הקורונה.
במקום הראשון נמצא מארק צוקרברג שמלווה בסערה האחרונה סביב חסימת נשיא ארצות הברית ברשת הפייסבוק עם הון של 95.4 מיליארד דולר כאשר הוא בן 36 בלבד. במרחק עצום אחריו נמצא הנכד של מייסד של רשת החנויות וולמארט, לוקאס וולטון שמוערך בכ-23.4 מיליארד דולר.
במקום השלישי נמצא היזם דסטין מוסקוביץ' שגם כו היא מעורב בפיתוח הרשת החברתית פייסבוק, כאשר הונו מוערך בכ-16.2 מיליארד דולר. את המקום הרביעי לוקח מייסד AIRBNB בראיין צ'סקי, שחווה יממה מוצלחת עם עלייה של כ-8% במניות החברה, מוערך בהון של כ-13.6 מיליארד דולר.
 br />
במקום החמישי נמצא מייסד סנפצ'אט, בובי מרפי שמחזיק בהון של כ-11.3 מיליארד דולר. את המקום השישי קוטף ג'ו גבי, שגם כן נמנה בין מייסדי AIRBNB ומחזיק הון של כ-11.2 מיליארד. במקום השביעי נמצא איש העסקים ניית׳ן בלכארצ'יק בן ה-38 עם 11.2 מיליארד דולר וסוגרים את הרשימה עם מייסד סנפצ'אט נוסף: אוון שפיגל עם שווי של כ-10.6 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה