השוק

ביטוח הסייבר ששווה מיליונים: חברת At Bay מגייסת 34 מיליון דולר

החברה הישראלית שמספקת פוליסות ביטוח סייבר מגיעה באמצעות סבב הגיוס האחרון מ- Qumra Capital וקרן M12 של Microsoft לסך גיוסים של 91 מיליון דולר. הגיוס מגיע כתשעה חודשים לאחר סבב הגיוס הקודם (פברואר 2020), שמביא את סך גיוסי החברה בשנה האחרונה לכ-74 מיליון דולר
שרון טל | 
רותם אירם, מנכ"ל ומייסד At-Bay ורומן יצקוביץ', סמנכ"ל ריסק ומייסד At-Bay (צילום קווין נילסון)
חברת At Bay שמבטחת חברות כנגד איומי סייבר בעידן הדיגיטלי, הודיעה היום (ג') על גיוס של 34 מיליון דולר בסבב C בהובלת קרן Qumra Capital. החברה חשפה גם את השקעתה של קרן M-12 של Microsoft שהכפילה את השקעתה בסבב גיוס זה. החברה גייסה עד היום כ-91 מיליון דולר ובין משקיעיה ניתן לציין את גם את היזם שלמה קרמר, קרן Lightspeed, ענקית הביטוח Munich Re, קרן Acrew Capital ו-Khosla ונצ'רס. ההשקעה הנוכחית תשמש את החברה לגיוס עובדים נוספים, השקת מוצרים חדשים, שיפור הפלטפורמה הקיימת ושיתופי פעולה חדשים.
חברת At-Bay נוסדה ב-2016 בהובלת שניים ממייסדיה, מנכ"ל החברה רותם אירם וסמנכ"ל ריסק רומן יצקוביץ'. החברה מעידה על  צמיחה של מעל ל-600% בשנה האחרונה בפרמיות הביטוח ובמספר לקוחותיה. מאז שנת 2019, שילשה At Bay את כח האדם שלה והקימה משרדים בניו יורק, אטלנטה, שיקגו, פורטלנד, לוס אנג'לס ודאלאס.
"ביטוח סייבר הפך בשנים האחרונות להכרחי בעקבות האיומים והנזק שתקיפת סייבר יכולה לגרום בעת הנוכחית. At-Bay מספקת לעסקים רשת ביטחון משמעותית עוד לפני שתקיפת הסייבר מתרחשת, באמצעות צוות אבטחה העוקב באופן שוטף אחר מערכות החברה, ואף מציעה באופן יזום תובנות לשדרוג אבטחת המידע בחברה". אמר רותם אירם, מנכ"ל וממייסדי At-Bay. "גישה חדשנית זו מאפשרת לנו למזער הפסד עבור המבוטחים ולשפר את המוצרים שלנו, כך גם עולה הביקוש הגבוה עבורם".
בועז דינטי, שותף מנהל ב Qumra Capital -מסר: "הצלחותיהם של למונייד, Root והיפו הוכיחו כי ענף הביטוח הוותיק, בן מאות שנים, בשל לשינויים מרחיקי לכת. At-Bay הוא סטארט-אפ הביטוח הבא שיפרוץ, בזכות המוצר הייחודי שלהם שעושה חיתום מדויק לרוכשי ביטוח אבטחת מידע".
ליאור ליטבק, שותף בקרן M-12 של Microsoft מסר: "אט-ביי היא חברת ביטוח מזן חדש, שנבנתה להתמודד עם הסיכונים הטכנולוגיים של עולם העסקים המודרני. אבטחת מערכות מידע היא אתגר משמעותי לכל עסק, לא כל שכן עבור ארגונים קטנים ובינוניים עם משאבים מוגבלים. אנו רואים פוטנציאל עצום ביכולתה של החברה להוביל בהצלחה רבה את תחום ביטוחי הסייבר". 
רומן יצקוביץ', סמנכ"ל ריסק ומייסד At-Bay: "הגיוס המשמעותי שעשינו השנה יאפשר לנו להעמיק את שירותי ניטור הסיכון והאבטחה שלנו, להשיק מוצרים חדשים שמטרתם לסייע לחברות לנהל את הסיכון בעידן הדיגיטלי, ולהתרחב לשווקים נוספים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה