השוק

עסקת הענק של סיילספורס: רכשה את סלאק תמורת 27.7 מילארד דולר

סיילספורס עם הרכישה הגדולה ביותר בתולדותיה עם רכישת סלאק תמורת 27.7 מיליארד דולר בעסקה משולבת של מזומן ומניות. סיילספורס רשמה עלייה של 20% בהכנסות ברבעון האחרון ודיווחה על רווחים מעל מיליארד דולר
יהודה לוינגר | 
מארק בניוף (צילום ויקימדיה JD Lasica socialmedia biz)
חברת התוכנה האמריקאית הודיעה אתמול (שלישי) כי תרכוש את אפליקציית העברת ההודעות סלאק (Slack) בעסקה הגבוהה ביותר בתולדות החברה. סיילספורס נוסדה ומנוהלת על ידי איש העסקים היהודי מארק בניוף, 
ההסכם ישלב בתוכו גם תשלום מזומן וגם מניות, כאשר בעלי המניות של סלאק יקבלו 26.79 דולר למנייה, ובנוסף יקבלו מניות של סיילספורס לפי חישוב של 0.0766 מניות של סיילספורס על כל מנייה של סלאק.
סיילספורס, שהינה תוכנה לניהול קשרי לקוחות דרך שירותי מחשוב ענן, תחזק את ההיצע העסקי שלה דרך הפלטפורמה שמציעה סלאק להעברת הודעות.
ההודעה על ההסכם הגיעה יחד עם פרסום דו"חות הרבעון השלישי של סיילספורס, שרשמה עלייה של 20% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל שנה שעברה, עם 5.42 מיליארד דולר, ועל רווחים בסך 1.08 מיליארד דולר. 
חברת סלאק שנוסדה בשנת 2013, דיווחה על 130 אלף לקוחות בתשלום, והיא משמשת במקומות עבודה של חברות טכנולוגיה ותקשורת כמו י.ב.מ (IBM), אמזון וכלי התקשורת CNN. למרות הצמיחה, מאז הנפקתה שנה שעברה, לא הצליחה החברה לממש את ההצלחה לרווחים. בחברה מקווים כי רכישתה על ידי סיילספורס תאיץ את כמות המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה