השוק

ביטוח ישיר צומחת ברבעון השלישי ומסכמת גידול של 50% ברווחים

הרווח הכולל של איי.די.איי הסתכם בכ-76.5 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת 50.9 ברבעון המקביל אשתקד. לאחרונה הודיעה החברה בניהולו של קובי הבר על חלוקת דיבידנד בסך 40 מיליון שקל לבעלי המניות
שרון טל | 
קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר איי.די.איי (צילום כפיר סיון, Magma Images)
איי. די. איי. ביטוח בניהולו של קובי הבר, פרסמה היום (ראשון) את דוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון השלישי לשנת 2020. מהדוחות עולה כי החברה סיכמה רווח של כ-76.5 מיליון שקל לעומת רווח של כ-51.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 50%. הגידול נובע בעיקרו מעלייה בהכנסות מהשקעות ומשיפור ברווחיות החיתומית במרבית הענפים.
ההכנסות מהשקעות נטו לרבות רווח כולל אחר (לפני מס) והכנסות מימון הסתכמו לרווח בסך של כ-48.9 מיליוני שקל לעומת רווח בסך של כ-13.9 מיליוני שקל בתקופה המקבילה אשתקד, מתוכן השקעות שאינן מיוחסות לפוליסות משתתפות ברווחים בסך של כ-36.6 מיליוני שקל בהשוואה לסך של כ-10.6 בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הכולל ברבעון הסתכם בכ-76.5 מיליוני שקל לעומת כ-50.9 מיליוני שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-50% אשר נובע מעלייה בהכנסות מהשקעות וכן משיפור ברווח החיתומי במגזר הביטוח הכללי.
הפרמיות ברוטו ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכמו בכ-605 מיליוני שקל בהשוואה לכ-644.5 מיליוני שקל בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של 7%. השינוי בפרמיות ברוטו נובע בעיקרו מפעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות, מהורדת תעריפים בענף רכב רכוש עקב השינויים בסביבה התחרותית ומהירידה בשכיחות התאונות, וכן מירידה בצריכה הפרטית וממתן הנחות, בכלל - ובענפי הרכב בפרט, עקב מגפת הקורונה. ברבעון השלישי הסתכמו הפרמיות שהורווחו ברוטו בכ-611.6 מיליוני שקל בהשוואה לכ-663.5 מיליוני שקל בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-8%.
עיקרי הדוחות הכספיים – איי.די.איי ביטוח בע"מ ("ביטוח ישיר"),
גידול של כ-50% ברווח הכולל – 76.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2020
ההכנסות מהשקעות נטו והכנסות מימון הסתכמו בכ-48.9 מיליון שקל ברבעון השלישי
הפרמיות ברוטו הסתכמו בכ-605 מיליון שקל ברבעון השלישי 
מנכ״ל ביטוח ישיר, קובי הבר: "אנו מסכמים רבעון נוסף של גידול ברווח הכולל והמשך מגמת שיפור ברווח החיתומי, למרות אי-הוודאות והשפעות משבר הקורונה. התוצאות הללו אינן מובנות מאליהן והן נובעות משורה ארוכה של צעדים שאנו מבצעים בכל תחומי הפעילות של החברה, בדגש על מיקוד בצמיחה רווחית, טיוב תיק הלקוחות הקיים בענף הרכב, והרחבת הפעילות בענפי החיים, בריאות ורכוש אחר".
"בנוסף, אנו ממשיכים לקדם מהלכים אסטרטגיים ארוכי טווח, שבאמצעותם אנחנו בונים את התשתית להמשך הצמיחה של החברה. בימים אלה השקנו מחדש, לאחר היערכות ארוכה ויסודית, את מוצר הבריאות שלנו, במטרה להרחיב את הגיוון המוצרי ואת מקורות הרווח של החברה, ולהעניק ללקוחותינו שירות ברמה מעולה ובמחיר אטרקטיבי. כלל המהלכים שאנו מובילים ממשיכים לשאת פרי, והם אלו שיאפשרו לנו להמשיך ולהוביל את השוק הישיר, ולשמור על פסי הרווחיות אליהם אנו רגילים".
איי.די.איי ביטוח בע"מ ("ביטוח ישיר"), פועלת כבר 24 שנה. החברה מוחזקת כ- 48.5% על ידי ביטוח ישיר-השקעות פיננסיות והיתרה על ידי הציבור. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים ביטוחיים אשר כוללים, בין השאר, ביטוחי רכב, דירה, בריאות, נסיעות לחו"ל וחיים. ב-28 באוקטובר 2020 הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד בסך של 40 מיליון שקל לבעלי המניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה