השוק
יום הצרכן הבינלאומי 2025 | אלה הרשתות שהורידו מחירים
יום הצרכן הבינלאומי 2025 | הרשת שהעלתה את המחיר בשיעור הגבוה ביותר היא: פרש מרקט (7.6%), אחריה קרפור מרקט (7%) ושופרסל דיל (6.7%). האם הרשתות היקרות פחות קשובות לביקורת ומי שמורידה מחירים היא דווקא הרשת הזולה? כל הפרטים

יום הצרכן הבינלאומי 2025, מציג נתונים שנוגעים ישירות לכיס שלנו וטומן בחובו הזדמנות לעצור ולחשוב מחדש, לכלכל את צעדינו בתבונה, להתנהל בצורה נכונה ולחסוך בהוצאות. המועצה לצרכנות מעדכנת כי מבדיקת עליית המחירים הממוצעת של סל המכיל 770 מוצרים הנפוצים ביתר ברשתות עולה כי הרשת שהעלתה את המחיר בשיעור הגבוה ביותר היא: פרש מרקט (7.6%), אחריה קרפור מרקט (7%) ושופרסל דיל (6.7%).
באופן כללי רשת הזולה ביותר רמי לוי, והיקרה ביותר קרפור סיטי, כאשר ההפרש ביניהן עומד על 18%. בעוד שההפרש בין הרשת העירונית הזולה ביותר פוליצר והיקרה ביותר קרפור סיטי עומד על -11%. ההפרש בין רשת HEAVY דיסקאונט HD)) הזולה ביותר רמי לוי והיקרה ביותר קרפור היפר- 5% וההפרש בין רשת הלאו הדיסקאונט (LD) הזולה ביותר נטו חסכון והיקרה ביותר טיב טעם 5%.
שלוש הרשתות שהורידו הכי הרבה מול הבדיקה הקודמת:
1.סופר ספיר -0.4%
2.פוליצר -0.3%
3.רמי לוי -0.2%
1.סופר ספיר -0.4%
2.פוליצר -0.3%
3.רמי לוי -0.2%
שלוש הרשתות שהעלו הכי הרבה מול הבדיקה הקודמת:
1.זול ובגדול +1.6%
2.קרפור סיטי +1.2%
3.קשת טעמים +1%
1.זול ובגדול +1.6%
2.קרפור סיטי +1.2%
3.קשת טעמים +1%
עוד ב-
בין המוצרים שהתייקרו ביותר מאחוז אחד ניתן למנות חטיפים מתוקים שונים + 7%, קפה נמס + 6%, סלטים ארוזים + 5%, קמח וסולת + 5%, טחינה גולמית + 4%, דגים קפואים +4%, גבינה צהובה – + 3%, משקאות יוגורט + 3% ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה