השוק
חברת ההון סיכון חוגגת: גייסה 400 מיליון דולר והשיקה קרן חדשה
קרן ההון-סיכון Greenfield Partners מודיעה על גיוס בגובה 400 מיליון דולר והשקת קרן שלישית. מהלך אסטרטגי זה הביא את סך הנכסים המנוהלים של קרן ההון סיכון למעל מיליארד דולר

קרן ההון-סיכון Greenfield Partners מודיעה על גיוס בגובה 400 מיליון דולר והשקת קרן שלישית. ההון גויס ממשקיעים מוסדיים בישראל, ארה״ב, אירופה ואסיה, ומביא את סך הנכסים המנוהלים של גרינפילד למעל מיליארד דולר.
מדובר בקרן חדשה שתתמקד בהשקעות בחברות טכנולוגיה פורצות דרך בשלבי הצמיחה המוקדמים. במקביל לכך, הקרן מודיעה על הרחבת פעילותה בארה"ב ועל פתיחת משרדים בניו יורק. אותו מהלך אסטרטגי נועד בכדי להמשיך ולחזק את מעמדה כקרן מובילה בשלבי הצמיחה המוקדמים, ולתמוך ביזמים מובילים בתהליכי התרחבות לשווקים גלובליים.
השקת הקרן השלישית מגיעה לאחר הצלחות משמעותיות של הקרן השנייה של גרינפילד, שהשקיעה ב-13 חברות (בסבבי B ו-C) במגוון ענפים: אבטחת סייבר, בינה מלאכותית, תשתיות IT, פינטק ותוכנה ארגונית.
חברות הפורטפוליו של גרינפילד כוללות את VAST Data (שגייסה לאחרונה הון לפי שווי של 9.1 מיליארד דולר), היוניקורנים BigPanda ו-Capitolis, וחברות מובילות נוספות למשל Coralogix, Cynet, Dustphotonics, Eleos, EquityBee, Exodigo, FloLive, Mixtiles, Oligo, Panorays, Quali, Silverfort, ו-Torq.
כזכור, עסקה בולטת שביצעה גרינפילד מתקשרת לחברת Guardicore שנרכשה בידי חברת Akamai תמורת כ-600 מיליון דולר. אקזיטים נוספים שעליהם אחראית הקרן הם חברת Avanan שנרכשה בידי צ'ק פוינט, וחברת Planck שנרכשה בידי Applied Systems.
שי גרינפלד, מייסד ושותף-מנהל של Greenfield Partners, מסר: "הייעוד שלנו הוא לתמוך בצוותים מהשורה הראשונה כשהם עוברים מהכאוס המבוקר של השנים הראשונות לבניית מכונת מכירות מואצת, שיטתית ויעילה".
עוד הוסיף גרינפלד: "אנו זוכים לעבוד עם יזמים שהם לא רק חדשניים ומגדירים מחדש את התחומים שלהם, אלא גם מנהיגים שאפתניים וצנועים המגלמים את הערכים שאנו שואפים אליהם כקרן. ההון החדש ופתיחת המשרד שלנו בניו יורק מאפשרים לנו להמשיך לבצע את המשימה הזו ברמה גלובלית, ואנו אסירי תודה למייסדים ולמשקיעים שמביעים בנו אמון לייצר תוצאות".
עוד ב-
אל דבריו של גרינפלד הצטרף ניר גולדשטיין, שותף ב-Greenfield Partners, אשר הוסיף: "הפלטפורמה שבנינו מאפשרת לנו לזהות באופן שיטתי את צווארי הבקבוק הדחופים ביותר של חברות הפורטפוליו ב-Go to Market, ואז לעבוד איתן בצורה הדוקה כדי לנסות ולעזור לתמוך באתגרים הללו בדיוק".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה