השוק

הסטארט-אפ הישראלי חוגג הישג: השלים גיוס בסך 25 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ 'PrettyDamnQuick' השלימה גיוס בסך 25 מיליון דולר בסיבוב מסדרה A. בעקבות הגיוס הנוכחי, סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-38 מיליון דולר. אבי מוסקוביץ', מייסד שותף ומנכ"ל PDQ: "כספי ההשקעה יסייעו לנו להרחיב משמעותית את ההשפעה הגלובלית שלנו ולהאיץ את החדשנות שלנו"

מערכת ice | 
חברת PrettyDamnQuick (צילום אבשלום לוי)
חברת הסטארט-אפ 'PrettyDamnQuick', שפיתחה ומנהלת פלטפורמה לייעול והגדלת הרווחיות באתרי איקומרס, מציינת הישג מרשים בגזרתה. הסטארט-אפ הישראלי השלים גיוס בסך 25 מיליון דולר בסיבוב מסדרה A.
הסיבוב הובל על ידי קרן Peakspan Capital, בהשתתפות Moneta ו-TLV Partners אשר הובילה את סבב הסיד שנערך בשנת 2022. סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-38 מיליון דולר.
הפלטפורמה של PDQ מאפשרת לעסקים בסדר גודל בינוני עם פעילות מכירות אונליין (D2C) לבצע אופטימיזציה של תהליך הרכישה באתר. דרך הגדלת אחוזי ההמרה, ייעול המשלוחים, ובכך לשפר את חווית הלקוח והיכולת להתחרות בענקיות האיקורמס. באמצעות הטכנולוגיה של PDQ, כל לקוח יכול לחוות את הצ׳קאאוט המתאים ביותר עבורו, גורם שמעלה את אחוזי ההמרה והגדלת שווי העגלה, תוך שימוש במידע לוגיסטי לחישוב זמני שילוח מדויקים בעזרת חיבור לחברות וספקי המשלוח השונים. 
הפלטפורמה משלבת יכולות חדשניות מבוססות BIG DATA לצורך יצירת חוויה פרסונלית, יחד עם פתרון  A/B Testing רחב המאפשר למדוד את הביצועים של כל תהליך ייעול בנפרד. היכולת לאפשר למותגי אונליין לפלח ולייעל כל פעולה לפי נתוני התנהגות פרטניים של כל לקוח, בשילוב עם אפשרויות משלוח מותאמות על פי זיהוי מיקום, עגלה, שעה, יום, וכל מידע היסטורי אודות הלקוח או לקוחות דומים - הייתה שמורה עד היום למותגי ענק כמו אמזון, נייק ודומיהם. 
כעת, PDQ מנגישה את החוויה גם למותגי אונליין בינוניים, המוכרים בפלטפורמות כמו Shopify, WooCommerce, Salesforce Commerce, Adobe Commerce, BigCommerce, CommerceTools ועוד. בעזרת ניתוח דאטה ומודלים מבוססי Machine Learning ו-AI, כל פעולה מותאמת אישית ברמת הצעות הערך השונות המוצגות בו ועד לשלב בחירת שיטת המשלוח הנכונה ביותר עבור הלקוח ובית העסק, כאשר הכל מחושב בזמן אמת ובאופן מדויק ומדיד. כך, הרווחיות לכל הזמנה תגדל תוך עמידה בציפיות של הצרכנים ההולכות והמתפתחות.
אבי מוסקוביץ', מייסד שותף ומנכ"ל PDQ, סיפר על פעילות החברה ואמר: "הקמנו את החברה במטרה למנף את הדאטה שנאסף בכל אינטרקציה של הלקוחות עם אתר המכירה כדי לייעל את חווית הקניה והמשלוח. מאז, הענקנו למאות חברות בתחום המסחר האלקטרוני בארה״ב, ישראל ובשאר העולם את האפשרות להגדיל את אחוזי ההמרה והרווחיות שלהם משלב הצ׳קאאוט ועד הדלת של הלקוח, ובו זמנית להגביר את ערך המותג בעיני הלקוחות. היקף המכירות השנתי שמיועל ע״י הפלטפורמה שלנו מגיע כיום ל-4 מיליארד דולר, וזו רק ההתחלה. כספי ההשקעה יסייעו לנו להרחיב משמעותית את ההשפעה הגלובלית שלנו ולהאיץ את החדשנות שלנו".
יונתן מנדלבוים, שותף בקרן TLV Partners, הצטרף לדבריו של מוסקוביץ' וציין: "חברת PDQ היא דוגמה מוצלחת במיוחד לשימוש בידע העצום שהדאטה מאפשר כדי לייצר מכירות ורווחים. היכולת לנתח נתונים בדרך אפקטיבית ובזמן אמת ובכך להשפיע על תהליך הרכישה של כל קונה בנפרד, מספקת לחברות המוכרות באונליין יכולות להבין ולשרת טוב יותר את קהל היעד שלהן ולהגדיל בדרך זו את שיעורי ההמרה".
ג'ק פרימן, שותף בקרן PeakSpan, מסר: "העלות והמורכבות של אופטימיזציה בחוויות הצ׳קאאוט יקרות מדי למותגי איקומרס רבים. מותגים הנהנים מהפלטפורמה של PDQ כדי לייעל ולהתאים אישית את חווית הצ׳קאאוט של הצרכן העלו את סכומי המכירה הממוצעים ללקוח, שיפרו את שיעור ההמרה והשלמת המכירה ואת מספר הרכישות החוזרות של לקוחותיהם, זאת לצד התאמת מסלולי משלוח רווחיים והגדלת שביעות רצון הלקוחות שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה