השוק

רמי לוי במהלך מפתיע: זו העיר בה יפתח סניף דגל חדש

במצגת למשקיעים על פעילות רשת גוד פארם, כעת ישנו צפי ל-10-15 סניפים נוספים שייפתחו במהלך שנת 2025 עם סניף דגל ענק שיפתח באילת, שיהיה הגדול ביותר. המטרה היא ליישם את רגולציית "מה שטוב לאירופה טוב לישראל" וגם תושק פעילות הקנאביס של הרשת
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג)
גוד פארם בדרך לכבוש את העיר הדרומית בישראל? רמי לוי, בעל השליטה ברשת גוד פארם, יחד עם שותפיו אוהד סנדלר ואדם פרידלר, בוחנים אפשרות להרחיב את פעילות הרשת המצליחה אל מעבר לגבולות ישראל בדגש על גיאורגיה, אבל גם כאן בארץ מתוכננים לא מעט דברים עבור הרשת כולל העיר שבה ייפתח סניף דגל חדש.
במצגת למשקיעים על פעילות רשת גוד פארם, כעת ישנו צפי ל-10-15 סניפים נוספים שייפתחו במהלך שנת 2025 עם סניף דגל ענק שיפתח באילת, שיהיה הגדול ביותר. המטרה היא ליישם את רגולציית "מה שטוב לאירופה טוב לישראל" וגם תושק פעילות הקנאביס של הרשת.
כזכור, על פי הפרסום ב-YNET לפני כחודש, בחודש הנוכחי הצוות מתכנן לצאת למסע עסקי לטביליסי, בירת גיאורגיה, כדי לבחון מקרוב את הפוטנציאל להקמת הרשת במדינה, בשיתוף פעולה עם יזם ישראלי-גיאורגי מקומי.

הבחירה בגיאורגיה אינה מקרית. המדינה מציגה פוטנציאל עצום בתחום הדראגסטור, שכן השוק המקומי נמצא עדיין בחיתוליו. בתי המרקחת הקיימים בגיאורגיה קטנים ומיושנים, ואפילו ברחובות הראשיים של טביליסי ניתן למצוא בתי מרקחת בגודל של קיוסק, עם מבחר מוגבל של תרופות בלבד. מוצרי היגיינה, טואלטיקה וניקיון נמכרים בעיקר ברשתות הסופרמרקטים הגדולות, כמו קרפור, המפעילה סניף ענק בטביליסי. המצב הזה מייצר הזדמנות ייחודית עבור גוד פארם להיכנס לשוק ולמלא חלל משמעותי בענף הקמעונאות הגיאורגי.
ההחלטה להתרחב לחו"ל אינה מפתיעה, בהתחשב בהצלחתה של רשת סופר-פארם בפולין. סופר-פארם הוכיחה כי מודל הדראגסטור הישראלי יכול להצליח בשווקים זרים, והיא אחת הפורמטים הקמעונאיים הבודדים שהצליחו להתבסס מחוץ לישראל. גוד פארם, שהוקמה ב-2016 כאלטרנטיבה זולה לסופר-פארם ולרשת B של שופרסל, עשויה ללכת בעקבות המתחרה ולהפוך למותג בינלאומי.
במקביל לתוכניות ההתרחבות לחו"ל, גוד פארם ממשיכה בצמיחה מהירה בישראל. הרשת, המונה כיום 60 סניפים עם מחזור שנתי מוערך של למעלה מ-500 מיליון שקל, מתכננת לפתוח סניף חדש בכפר-סבא ומחפשת מיקומים לשתי חנויות באילת. התרחבות זו מעידה על האמון הרב של ההנהלה בפוטנציאל הצמיחה של הרשת, הן בשוק המקומי והן בזירה הבינלאומית. עם זאת, התוכניות להנפקת החברה, שהוכרזו ב-2021 לפי שווי שוק של 400 מיליון שקל, הושהו בינתיים. ההנהלה מתמקדת כעת בהמשך הרחבת פעילות החברה, עם מבט לעתיד ואפשרות להנפקה בשלב מאוחר יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה