השוק
הסטארט אפ הישראלי מתפוצץ: ממיליון דולר ל-100 מיליון ב-3 שנים
150 מיליון דולר לפי שווי של 2 מיליארד דולר. אלו תוצאות הגיוס המוצלח בחברה הישראלית המצליחה מליו (melio). שווי החברה נקבע בעקבות עליה משמעותית של פי 10 בהכנסות החברה מאז הסבב הקודם שהיה לפני כ-3 שנים
חברת מליו הישראלית אשר הוקמה בשנת 2018 ומעסיקה כיום כ-600 עובדים שמתוכם 400 מועסקים בישראל, פיתחה פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת המאפשרת מגוון תשלומים בין עסקים בארה״ב, והיא פועלת כפתרון שמוטמע על גב השירותים הבסיסיים שמציעות שותפותיה, ברובן מוסדות פיננסיים וחברות תוכנה.
חברת מליו מובלת על ידי מתן בר מנכ"ל ומייסד משותף, אילן אטיאס CTO ומייסד משותף, ותומר בראל COO ונשיא. היום (שלישי) הודיעה החברה על גיוס משמעותי של 150 מיליון דולר, להתרחבות בארה"ב של פלטפורמת התשלומים.
ההשקעה נעשתה לפי שווי של 2 מיליארד דולר, בעקבות עליה משמעותית של פי 10 בהכנסות החברה מאז הסבב הקודם שהיה לפני כ-3 שנים. בשנה שעברה החברה חצתה את ה-100 מיליון דולר הכנסות שנתיות (ARR), ועשתה זאת תוך כ-3 שנים מההגעה למיליון דולר הכנסות.
עוד ב-
הסיבוב מסדרה E הובל על ידי ענקית שירותי הבנקאות הדיגיטליים Fiserv, כאשר השותפות בינה לבין מליו הוכרזה בשנה שעברה עם הקמתו של Cashflow Central. בסיבוב השתתפו Shopify, Capital One, Frontline Ventures והמשקיעים הקיימים Accel, Bessemer, Coatue, General Catalyst, Latitude ,Thrive Capital.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה