השוק

החברה הישראלית חוגגת רבעון חזק: עלייה של כ-190% בהכנסות

חברת "רייזור לאבס" רושמת הישג ענק: הכנסותיה ברבעון השלישי לשנת 2024 עלו לסך של כ-5 מיליון שקל, זאת בהשוואה לסך של כ-5 מיליון שקל בכל שנת 2023. רז רודיטי, מייסד ומנכ״ל "רייזור לאבס":  ״הצמיחה בהכנסות החברה צפויה להימשך לאור התקדמות הטמעת מוצרי החברה בהסכמים הקיימים"
מערכת ice | 
הנהלת רייזור לאבס (צילום רייזור לאבס)
חברת "רייזור לאבס", העוסקת בפיתוח ושיווק מוצרי בינה מלאכותית לתעשייה הכבדה מפרסמת היום (שני) תוצאות מקדמיות חזקות (לא מבוקרות ולא סקורות) לרבעון השלישי לשנת 2024 ומאשררת תחזית הכנסות שנתית.  
על פי הנתונים, החברה מציגה המשך זינוק בהכנסותיה שהסתכמו במהלך הרבעון השלישי לשנת 2024 לסך של כ-5 מיליון שקל, זאת בהשוואה להיקף ההכנסות של כ-5.2  מיליון שקל  בשנת 2023. התוצאות משקפות עלייה של כ-190% בהשוואה להכנסות של כ-1.7 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. 
ההכנסות המצטברות לתשעת החודשים הראשונים של 2024 מסתכמות לסך של כ-10 מיליון שקל. החברה מעריכה כי ההכנסות בשנה הנוכחית יוכפלו פי שלוש משנת 2023 במהלכה ההכנסות עמדו על כ-5.2 מיליון שקל.  
העלייה בהכנסות נובעת ממימוש הצבר של החברה, הנובע מהזמנות מחייבות בלבד, שעומד על כ- 76 מיליון שקל נכון ליוני 2024.  הצבר נובע בעיקרו מהזמנה הגדולה שהתקבלה בסוף החציון השני של 2023  בהיקף של עד 31.2  מיליון דולר מחברת כרייה מובילה וכן מהזמנה שהתקבלה במהלך המחצית הראשונה של 2024  עבור ציי המשאיות של חברת הכרייה בהיקף של כ- 7.4 מיליון דולר. החברה מתקדמת בהטמעת מוצריה בהסכמים קיימים ומקדמת הסכמים נוספים בתחומי הכרייה, משאיות כבדות, אנרגיה, תחמושת ותעשיית הרכב.  
רז רודיטי, מייסד ומנכ״ל חברת "רייזור לאבס":  ״הצמיחה בהכנסות החברה צפויה להימשך לאור התקדמות הטמעת מוצרי החברה בהסכמים הקיימים תוך מימוש הצבר הקיים וכן מחתימת הסכמים נוספים תוך התרחבות לסקטורים נוספים ומתן מענה לצרכים משלימים של הלקוחות הקיימים.
המודל העסקי שלנו מבוסס על הכנסות חוזרת הנובעות מחידוש רישיונות תוכנה אשר יתמכו בהמשך גידול בהכנסות בטווח הבינוני ובגידול ברווח הגולמי. השוק צמא לחדשנות בכלל ולבינה מלאכותית בפרט וזו הדרך המרכזית של ענף התעשייה לשפר רווחיות וביצועים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה