השוק

טסה לירח: עלייה של מעל 1,000% בהזמנות לרייזור לאבס

תוצאות המחצית הראשונה לשנת 2024 של רייזור לאבס: הצמיחה בהזמנות מתורגמת לראשונה לזינוק בהכנסות וברווחיות הגולמית; הרווח הגולמי עלה לכ-1.7 מיליון שקל; החברה רשמה הפסד כולל של 7.4 מיליון שקל
מערכת ice | 
הנהלת רייזור לאבס (צילום רייזור לאבס)
במהלך המחצית הראשונה של 2024, רייזור לאבס, העוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות ומוצרי בינה מלאכותית, הציגה תוצאות מעודדות, בעיקר בזכות הפיבוט האסטרטגי למוצר הדגל שלה, DataMind. החברה דיווחה על צבר הזמנות של מעל 70 מיליון שקל ועל זינוק משמעותי בהכנסות.
במחצית הראשונה נרשם צבר הזמנות של  כ-76 מיליון שקל, עלייה של מעל 1,000% לעומת כ-6.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
הכנסות החברה במחצית זו עמדו על כחמישה מיליון שקל, זינוק של 143% לעומת כשני מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
החברה לא רשמה הכנסות מתחום פתרונות ה-AI במחצית הנוכחית, זאת לעומת הכנסות של 255 אלף שקל במחצית המקבילה אשתקד. הקיטון נובע ממיקוד פעילות החברה בתחום מוצרי הבינה המלאכותית, שהוביל לאי קידום התקשרויות בפרויקטים חדשים בתחום פתרונות ה-AI.

תחום מוצרי הבינה המלאכותית רשם קפיצה של קרוב ל-180%, מהכנסות של 1.8 מיליון שקל ל-5.01 מיליון שקל במחצית הראשונה השנה. העלייה מיוחסת להכרה בהכנסה מכוח ההתקשרות לפיתוח והטמעה של ארבע מערכות של מוצרי ה-Inspection AI לזיהוי וסיווג אוטומטי של פגמים בתחמושת.
הרווח הגולמי עלה מ-184 אלף שקל במחצית הראשונה אשתקד ל-1.69 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2024. אחוז הרווח הגולמי למחצית הראשונה של השנה עמד על 34%, עלייה של 278% לעומת 9% בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. 
ההפסד מפעולות רגילות הסתכם בתשעה מיליון שקל, לעומת 9.58 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד. החברה נהנתה מהכנסות מימון של 2.1 מיליון שקל, לעומת 884 אלף שקל במחצית המקבילה, בעיקר מהכנסות ריבית מפיקדונות בנקאיים. 
החברה רשמה הפסד כולל של 7.4 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2024, לעומת הפסד של 9.2 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד.
רז רודיטי, מייסד שותף ומנכ"ל רייזור לאבס: "צמחנו בחציון הזה מעל פי שניים בהשוואה לחציון המקביל. בחציון הבא צפויה הצמיחה להתחזק ואנחנו מעריכים שנסיים את השנה עם צמיחה של פי 3. חציון זה ממשיך להוכיח את הביקוש החזק למוצר החברה כאשר אנו עומדים על צבר הזמנות של מעל 75 מיליון שקל ולראשונה, הצמיחה בהזמנות מיתרגמת לזינוק בהכנסות וברווחיות הגולמית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה