השוק

זינוק של 52% בהכנסות ברבעון: החברה הישראלית רושמת הישג ענק

חברת סקודיקס מפרסמת את תוצאותיה המקדמיות, הלא מבוקרות והלא סקורות לתשע החודשים הראשונים של 2024. ההכנסות הסתכמו בכ-22.2 מיליון דולר. אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס: "הצמיחה המרשימה בהכנסות משקפת את אסטרטגיית החדשנות ואת הביקוש הגובר לפתרונות ההשבחה הדיגיטליים המתקדמים שלנו"

מערכת ice | 
אלי גרינברג מנכל סקודיקס (צילום אוריין ברטוב)
חברת "סקודיקס", מובילה עולמית בפתרונות השבחה דיגיטליים לתעשיית הדפוס, מדווחת היום (ראשון) על תוצאותיה המקדמיות הלא מבוקרות והלא סקורות לתשעת החודשים הראשונים של 2024. על פי הנתונים, ההכנסות הסתכמו בכ-22.2 מיליון דולר, מדובר בעלייה של כ-11% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. 
ברבעון השלישי של 2024, ההכנסות הגיעו לכ-8.8 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של כ-52% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. במקביל, החברה ממשיכה לחזק את מעמדה בשוק העולמי עם רכישות אסטרטגיות של מערכותיה המתקדמות על ידי חברות דפוס מובילות בעולם.
לאחרונה החברה הודיעה על רכישות המערכות המתקדמות שלה על ידי חברות דפוס מובילות ברחבי העולם.  בין היתר, צוין כי חברת הדפוס הגרמנית, Printhouse GmbH, מהמובילות בשירותי הדפסה וגימור איכותיים, רכשה שלוש מערכות מסוג  Ultra2500SHD בהיקף של מעל ל-2 מיליון אירו. בנוסף, דווח כי חברת הדפוס ההולנדית ADC, זוכת פרסים ומתמחה בהדפסה מתקדמת ואיכותית ללקוחותיה, רכשה מערכת Ultra2500SHD.
אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס, מסר: "הצמיחה המרשימה בהכנסות משקפת את אסטרטגיית החדשנות ואת הביקוש הגובר לפתרונות ההשבחה הדיגיטליים המתקדמים שלנו. ההצלחה בתערוכת דרופה חיזקה את מעמדנו כמובילי שוק והאיצה את המומנטום החיובי. אנו מזהים הזדמנויות צמיחה בשווקים מגוונים, תוך התמקדות בפיתוח פתרונות פורצי דרך שיעצבו את עתיד תעשיית הדפוס ויתמכו בהתרחבותנו הגלובלית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה