השוק

סקודיקס מדווחת: זה הסכום שהחברה מצפה להכניס בחצי הראשון של השנה

סקודיקס - תוצאות מקדמיות למחצית הראשונה של שנת 2024: החברה מצפה להכנסות של כ-13.4 מיליון דולר במחצית הראשונה, בהשוואה ל-14.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, אולם צופה כי בשנת 2024 תציג צמיחה בהשוואה לשנה קודמת
מערכת ice | 
אלי גרינברג מנכל סקודיקס (צילום אוריין ברטוב)
חברת סקודיקס, העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות ברחבי העולם של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס מפרסמת את הערכותיה המקדמיות, הראשוניות הלא מבוקרות והלא סקורות של הכנסותיה למחצית הראשונה של שנת 2024 – הרבעון השני של השנה מצביע על צמיחה מהרבעון הראשון והחברה מעריכה כי הכנסותיה בשנה זו תהיה גבוהות משנה קודמת.
להערכת החברה, הכנסותיה במחצית הראשונה של 2024 הסתכמו בכ-13.36 מיליון דולר, בהשוואה ל-14.18 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ירידה של כ-6%. ההכנסות החוזרות מחומרים מתכלים ושירות במחצית הראשונה של 2024 הסתכמו לסך של כ- 5.1 מיליון דולר לעומת כ- 5.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד – ירידה של כ- 3% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. 
עוד עולה מהתוצאות כי הרבעון השני של 2024 יסתכם בהכנסות של כ-7.6 מיליון דולר בהשוואה לכ-5.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024 – עליה משמעותית של 31%. החברה מעריכה כי תחזור לצמיחה שנתית בסיכום שנת 2024, בין היתר לאור ההשתתפות המוצלחת בתערוכת דרופה אשר לאחריה נחתמו הסכמים מחייבים בהיקף של 13 מיליון דולר, מתוך הזמנות בהיקף של למעלה מ-20 מיליון דולר.
אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס מסר כי: "תוצאות המחצית הראשונה של 2024 משקפות שינוי מומנטום בפעילות החברה – אנו מצפים לשנת צמיחה בשנה זו. תערוכת דרופה, שהיתה מאוד מוצלחת עבורנו, מהווה נקודת מפנה ואנו רואים כי לקוחות רבים, בהם מובילי השוק, מוצאים ערך רב בפתרונות המתקדמים שלנו, חותמים איתנו על הסכמים מחייבים והזמנות בהיקף משמעותי. בכוונתנו למנף את הצלחת התערוכה על מנת להמשיך ולחזק את הצמיחה ברבעונים הבאים."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה