השוק

הראל ויזל במהלך מפתיע: זה המותג הישראלי המצליח שרכש

TERMINAL X בבעלותו של הראל ויזל מדווחת על חתימת מזכר הבנות לרכישת השליטה בחברה המובילה בישראל למוצרי איפור וטיפוח מקצועי עדה לזורגן
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, מסך אתר terminalx.)
חברת טרמינל איקס (TERMINAL X) בבעלותו של הראל ויזל, המחזיקה את אתר האופנה הגדול והמוביל בישראל, מתרחבת ומדווחת על חתימת מזכר הבנות לרכישת 51% בחברת עדה לזורגן, חברת איפור וטיפוח מקצועית מהמובילות בישראל, תמורת סכום של כ-8 מיליון שקלים. בנוסף, יינתן סכום של מיליון וחצי שקלים עבור זמן פרסום, ותמורה עתידית נוספת המותנית בתוצאות של שנת 2024.  
חברת האיפור והטיפוח המקצועית עדה לזורגן הוקמה על ידי המאפרת עדה לזורגן ובן זוגה רמי ליפשטט. מותג עדה לזורגן מציע קו מוצרים שפיתחה החברה, וזאת על בסיס הניסיון של עדה כמאפרת מקצועית בינלאומית. הפריטים מבוססים על חומרי גלם איכותיים ובייצור כחול-לבן. ליין המוצרים נמכר באמצעות אתרי סחר מקוונים ובבתי ספר לאיפור ובפרפומריות. בנם של בני הזוג עדה לזורגן ורמי ליפשטט, גיא ליפשטט, המשמש כמנכ"ל החברה, ימשיך לכהן בתפקידו. 

גיא ליפשטט, עדה לזורגן ורמי ליפשטט (צילום: אלכס גבלב)
ניר הורוביץ, מנכ"ל חברת TERMINAL X: "זיהינו בחברה פוטנציאל צמיחה משמעותי בשנים האחרונות, ובשילוב התשתיות המתקדמות של TERMINAL X, צופים לפתח את המותג ולמקסם את מלוא הפוטנציאל. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה, אנחנו ממשיכים לבחון רכישת חברות איקומרס עם נתוני רווחיות גבוהים, כפי שעשינו עם סיסטארז וסטרונגפול". 

ניר הורוביץ מנכ"ל TERMINAL X (צילום: דימה טליאנסקי)
עדה לזורגן שימשה כמאפרת אישית למפורסמים רבים כמו מריה קארי, סינדי לאופר ושרון סטון, ואיפרה בתצוגות אופנה מובילות של מותגי יוקרה בינלאומיים כמו: קלווין קליין, ראלף לורן, אוסקר דה לה-רנטה ושבוע האופנה בניו-יורק. לאורך השנים פורסמו יצירותיה במגזיני האופנה היוקרתיים בעולם, ביניהם ווג, באזאר, מדמוזל ועוד. ב-2018 עדה פיתחה ליין איפור וטיפוח מקצועי ואיכותי, המתאים במיוחד לאקלים הישראלי ונועד למאפרים מקצועיים ולשוק הפרטי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    והיכן הממומה על ההגבלים העסקיים ??
    בכיר 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקבל אתנן ?? כי האפשרות ( הפלילית ?) שהוענקה לויזל התאוותן להשתלט על ענף הספורט זכיון נייק, הפעלת חנויות, זכיון פוט לוקר, מועתקת לענפים נוספים ומהווה פשע ויצירת מונופולים , עליית מחירים מסחררת והפסקת אספקה לבעלי חנויות פרטיות. חזירות במיטבה. וזה שאמור לעצור את חזיר הבר מלהשתלט עוצם עין ומשתף פעולה.
    סגור