השוק

מגדל מתפרקת? לאחר הודעת מלצר על פרישתו גם יו"ר ועדת הביקורת עוזבת

מירב בן כנען הלר, יו"ר ועדת הביקורת של מגדל ביטוח, מודיעה על סיום כהונתה בחברה בעקבות הזדמנויות חדשות. עזיבתה מגיעה לאחר חילופים בצמרת החברה וביקורת על הממשל התאגידי
מערכת ice |  1
מגדל (צילום יחצ מגדל)
מירב בן כנען הלר, יו"ר ועדת הביקורת של מגדל ביטוח, הודיעה על רצונה לסיים את כהונתה בחברה, וזאת בעקבות הזדמנויות עסקיות חדשות הממתינות לה כיועצת כלכלית. המכתב נמסר ביום שישי האחרון, ועזיבתה מגיעה לאחר שחנן מלצר, יו"ר מגדל, הודיע גם הוא על סיום תפקידו לפני המועד הרשמי, כאשר פרופ' רוני גמזו צפוי להחליפו.
בזמן האחרון, הפיקוח על הביטוח ערך ביקורת מעמיקה על הממשל התאגידי במגדל, ובודק את תפקוד הדירקטורים, כשהביקורת צפויה להסתיים בנובמבר. במהלך השנה, בן כנען הלר הייתה מעורבת בתלונה על התנהגות לא הולמת כלפי הדירקטורית לשעבר קרן בר חוה. השופטת בדימוס אורלי סלע, שערכה את הבדיקה, ציינה כי האירועים המדוברים אינם מגיעים לדרגת הטרדה מינית, אך יש בהם פגיעות במערכת הדירקטוריון.
מגדל ביטוח היא החברה הפנסיונית הגדולה בישראל, עם נכסים בשווי של למעלה מ-400 מיליארד שקל ויותר מ-2 מיליון לקוחות על פי הודעת החברה, בן כנען הלר תמשיך לכהן בדירקטוריון עד ינואר 2025, כאשר במהלך כהונתה תרמה רבות לוועדות השונות.
במקביל, מגדל מחויבת להקפיד על דרישות ממשלתיות המצריכות נוכחות של דירקטורים בלתי תלויים בדירקטוריון שלה, מה שממשיך להוות אתגר עבור החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יד רוחצת יד... מושחתים (ל"ת)
    בושה 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור