השוק

מגדל נפרדת סופית: חנן מלצר פורש מתפקיד היו"ר עוד חודש

ארבעה חודשים לפני: יו"ר מגדל נענה לבקשת שלמה אליהו בעל השליטה, והודיע בישיבת הדירקטוריון היום בצהריים כי לא יעמיד את עצמו לכהונה נוספת וכהונתו תסתיים ב-5.11. על הפרק: מינויו של פרופ' רוני גמזו שיעמוד להצבעה ליו"ר החברה באספה הכללית השנתית
מערכת ice |  4
שלמה אליהו חנן מלצר (צילום יונתן זינדל פלאש 90 יחצ)
שופט העליון בדימוס חנן מלצר, שהיה אמור לפרוש בתחילת 2025 עם סיום כהונתו, הקדים את פרישתו מתפקיד יו"ר חברת הביטוח מגדל לאחר חילוקי דעות רבים עם בעל השליטה שלמה אליהו.
בישיבה שנערכה היום, הודיע יו"ר החברה, מלצר, כי לא יעמיד את עצמו לכהונה נוספת כחבר דירקטוריון וכיו"ר הדירקטוריון באספה הכללית השנית שתכונס ב-5.11, "וזאת לבקשת מר שלמה אליהו בעל השליטה בחברה ובהסכמה הדדית עם החברה". בכך תסתיים כהונתו של מלצר שהחלה ב-14 באפריל 2022, ותסתיים, כאמור, ב-5.11. וזאת לפני סוף כהונתו הצפויה במרץ 2025.
בכך למעשה מלצר מימש את בקשתו של שלמה אליהו כי לא יעמיד את עצמו לכהונה נוספת כדירקטור ויו"ר דירקטוריון, וזאת לפי מה שהוגדר כ-"הסכמה הדדית". במגדל הוסיפו כי שלמה אליהו עצמו ביקש לכלול בסדר של היום את מינויו של פרופ' רוני גמזו כדירקטור וכיו"ר החברה.
בכך מגיע מינוי נוסף של יו"ר בסיום כהונה קצרה במגדל אחזקות, ולקלחת הרותחת ייכנס פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים איכילוב עד לפני כמה חודשים, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות ופרויקטור הקורונה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שופט קומבינטור להקיא
    שופטיך ומחריביך 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה קומבינות שישמור האל עשה במהלך חייו, זה היה שופט עליון ?! ואהרון ברק "לא צתאתי מועמד מזרחי ראוי", בלאד 50 דנה ולא מצא ?!
    סגור
  • 3.
    מלצר קודם לשופט עליון בגלל שהיה פעיל ב מפלגת העבודה (ל"ת)
    לא יודע לנהל 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לאן מגדל הולכת ..........
    מבוטח מודאג 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן כסף יוצא ממגדל תשואות לא טובות משלמים סכומי ענק לכל מני מנהלים בקיצור לאן מגדל הולכת ומה נראה עוד 5 שנים שהמגדלור נפל ????
    סגור
  • 1.
    מלצר המושחת היה הבושה הגדולה של מגדל.
    חנן 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיאוב.
    סגור