השוק

הסוף של איקאה בדרך? זו העיר שמתכננת להלחם ברשת

סיאול, בירת דרום קוריאה תשקיע סכומי עתק בתכנית חומש כדי לטפח חברות עיצוב קוריאניות שיוכלו להתחרות בענקיות עולמיות כמו איקאה, ולקדם את סיאול כמרכז עיצוב גלובלי. יוזמה זו מסמנת שינוי משמעותי בגישה של סיאול לתעשיית העיצוב, ומציבה את העיר בחזית החדשנות העולמית בתחום
מערכת ice | 
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עיריית סיאול מכריזה על תוכנית שאפתנית לפיתוח תעשיית העיצוב בעיר, בהשקעה של 172.3 מיליארד וון (כ-126.4 מיליון דולר) על פני חמש השנים הקרובות. מטרת התוכנית היא לטפח חברות עיצוב קוריאניות שיוכלו להתחרות בענקיות עולמיות כמו איקאה, ולקדם את סיאול כמרכז עיצוב גלובלי.
על פי הדיווח באתרי החדשות בקוריאה, במסגרת התוכנית, תוקם בעיר בית ספר לעיצוב שיציע קורסים מקוונים ופרונטליים בהנחיית מעצבים ופרופסורים מובילים מרחבי העולם. המהלך נועד להכשיר את הדור הבא של מעצבים קוריאנים ולהעלות את רמת הידע והמקצועיות בתחום.

חידוש מעניין נוסף הוא תוכנית ביטוח מיוחדת לחברות עיצוב, שתכסה 60% מעלויות הייצור במקרים של נזק למוצרים או סגירה פתאומית של מפעלי ייצור. התוכנית, שתושק במחצית הראשונה של השנה הבאה, צפויה לסייע לכ-1,500 חברות במהלך חמש שנים.
העירייה תקים מספר מרחבי תצוגה ומכירה ברחבי העיר, שם יוצגו וימכרו מוצרי עיצוב מהתוכנית. בנוסף, היא תסייע לחברות במציאת ערוצי אספקה ומכירה, במטרה לטפח כ-20 סטארט-אפים שיגיעו למחזור מכירות שנתי של מיליארד וון.
יוזמה זו מסמנת שינוי משמעותי בגישה של סיאול לתעשיית העיצוב, ומציבה את העיר בחזית החדשנות העולמית בתחום. אם התוכנית תצליח, היא עשויה לשנות את פני תעשיית העיצוב הקוריאנית ולהציב אותה כמתחרה משמעותית בזירה הבינלאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה