השוק

האחים אמיר הפסיקו את שיתוף הפעולה: תביעת המיליונים בדרך

האחים אמיר ביצעו שינויים משמעותיים ברשת הענק שופרסל, מאז רכשו אותה לפני כחצי שנה. אחד הצעדים שעשו היה הפסקת שיתוף המידע עם חברת סגרמטה, כאשר נטען על ידי האחרונה כי הפסקת ההסכם נעשה באופן חד צדדי. כעת דווח כי הפרשה ככל הנראה תגיע לבית המשפט
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יונתן בלום, פלאש 90/ מרים אלסטר)
רשתות השיווק המובילות ביצעו לאחרונה מהלך משמעותי המהווה תפנית דרמטית בענף קמעונאות המזון בישראל, לאחר שחלקן החליטו להפסיק את שיתוף נתוני המכירות שלהן, במהלך שעלול להקשות על זיהוי מגמות המחירים בענף.
רק לאחרונה פורסם כי חברת רמי לוי שיווק השקמה הודיעה על הפסקת העברת הנתונים לחברת סטורנקסט, המתמחה בניתוח שוק המזון. וזאת בעקבות צעד דומה שעשתה רשת שופרסל שנרכשה לאחרונה על ידי צמד האחים אמיר. בנוסף, האחים אמיר הפסיקו את שיתוף המידע גם עם חברת סגרמטה, כאשר נטען על ידי האחרונה כי מהלך זה נעשה באופן חד צדדי.

היום (שני) פורסם בדה מרקר כי חברת סגרמטה מתכננת להגיש בקרוב תביעה המוערכת במיליוני שקלים נגד חברת שופרסל. על פי הדיווח, בעקבות הפסקת הפעילות המשותפת על ידי שופרסל, חברת סגרמטה נאלצה לפטר חמישה עובדים, אשר היו אמונים על הפעילות מול הרשת של האחים אמיר.
כזכור, לפני מספר ימים פורסם כי עינת פלד שפירא, מנכ"לית רשת "Be פארם" שמוזגה לרשת שופרסל בשנת 2020, הודיעה למנכ"לי שופרסל אשר בבעלותם של האחים אמיר, על בקשתה לסיים את תפקידה. כזכור, מינויה היה בין המינויים הראשונים של מנכ"ל הרשת הקודם, אורי וטרמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה