השוק

עופר נמרודי חוגג: גיוסים של 1.2 מיליארד שקל ממשקיעים אירופאים

MLP, זרוע הפארקים הלוגיסטיים של 'הכשרת הישוב', ממשיכה להאיץ את תהליך ההתרחבות באירופה. החברה חושפת שלראשונה בתולדותיה השלימה בהצלחה גיוס של 300 מיליון אירו (מעל 1.2 מיליארד שקל), באגרות חוב אירופאיות
מערכת ice | 
עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת הישוב (צילום רמי זרנגר, באדיבות MLP והכשרת הישוב)
MLP, זרוע הפארקים הלוגיסטיים שבשליטת חברת 'הכשרת הישוב', השלימה בהצלחה גיוס ראשון של 300 מיליון אירו (למעלה מ-1.2 מיליארד שקל) באמצעות הנפקת אגרות חוב לפירעון בשנת 2029, הנושאות ריבית קבועה של 6.125%.
להנפקה, בהובלת Citi ו-Santander, התקבלו ביקושים גבוהים מאד. אגרות החוב הוקצו לכ-125 משקיעים, בעיקר מנהלי נכסים גדולים, וכן קרנות פנסיה וביטוח. בהתאם לאסטרטגיה, MLP מתכננת להאיץ את התרחבותה בשוק הגרמני, במטרה ששווי הנכסים בגרמניה יהווה לפחות 30% מתוך סך תיק הנכסים עד שנת 2028, לעומת כ-16% היום.  אגרות החוב ייסחרו בבורסה בלוקסמבורג.
שווי השוק של MLP הנסחרת בבורסה בוורשה עומד כיום על כ-2.1 מיליארד זלוטי (כ-2 מיליארד שקל), והמניה נסחרת בצמוד לרמות השיא.MLP, המוחזקת ב-41.3% על ידי הכשרת הישוב, דיווחה לאחרונה על תוצאות חזקות ברבעון השני של השנה, והציגה רווח נקי של כ-61.5 מיליון אירו (כ-257 מיליון שקל).
עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת הישוב, התייחס למהלך המוצלח של החברה ומסר בתגובה כי: "הכשרת הישוב ממשיכה לממש בהצלחה את האסטרטגיה העסקית בישראל ובאירופה, והפעם MLP בציון דרך חשוב ומשמעותי. הגיוס המוצלח יאפשר לחברה לממש ולהאיץ את תוכניות הפיתוח המתוכננות לשנים הקרובות, לצד הרחבת מעגל המשקיעים ב-MLP".
נמרודי, המשיך בדבריו ואמר: "בין היתר, MLP מתכננת להכפיל בשנים הקרובות את היקף הפעילות של החברה בגרמניה, לצד המשך צמיחת הפעילות הגדולה הקיימת בפולין. ל-MLP תיק נכסים מניבים ללוגיסטיקה בהיקף של כ-1.2 מיליון מ"ר בנוי, אשר הוא מהמודרניים ביותר באירופה, כאשר כ-60% מהפרויקטים הושלמו בחמש השנים האחרונות, ו-90% הפרויקטים בני פחות מ-10 שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה