השוק

אינטל מציינת הישג נדיר: שרה רוזנר מובילה מהפכה בהייטק

שרה רוזנר, מנהלת הנדסת תוכנה באינטל ישראל, זכתה בפרס בינלאומי על תרומתה בקישום נשים בתעשיית ההייטק, במיוחד נשים חרדיות. הפרס יוענק לה בכנס WE24 בשיקגו, המוקדש לנשים מהנדסות וטכנולוגיות
מערכת ice | 
אינטל (צילום shutterstock)
שרה רוזנר, מנהלת הנדסת תוכנה באינטל ישראל, זכתה בפרס היוקרתי Advocating Women in Engineering Award מטעם ארגון SWE (Society of Women Engineers). היא אחת מחמש נשים שזכו בפרס השנה, על תרומתה בקידום נשים, במיוחד נשים חרדיות, בתעשיית ההייטק. זו הפעם השנייה שמוענק פרס כזה למהנדסת מאינטל ישראל, לאחר שמרים אנגל זכתה בו לפני שנתיים.
רוזנר, שגדלה במשפחה חרדית, הפכה למובילה בתעשיית ההייטק בישראלית. היא יזמה פרויקטים פורצי דרך, כולל תוכנית לשילוב נשים חרדיות כמהנדסות באינטל. כיום, מאוד נשים חרדיות מועסקות בתפקידי הנהלה וניהול באינטל ובחברות הייטק אחרות.

שרה רוזנר (צילום: יח"צ)
הוועדה המעניקה את הפרס ציינה את הישגיה המרשימים של רוזנר, כולל פיתוח תוכנית הכשרה לנשים חרדיות, הקמת פורום נשים דתיות באינטל, ומנטורינג למאות נשים צעירות בתחום ההייטק. קארן רות' נשיאל SWE, ציינה את ההשראה שמביאות הזוכות.
פרס זה יוענק בכנס WE24 בשיקגו. המוקדש לנשים מהנדסות וטכנולוגיות. רוזנר רואה את עבודתה כתרומה לחוסן הכלכלי והחברתי של ישראל, ומדגישה את מחויבותה לגיוון והכלה בתעשיית ההייטק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה