השוק

עמוס לוזון נכנס לבורסה: גייס 307 מיליון שקל לחברה הזו

לוזון רונסון מגיעה לבורסה: השלימה בהצלחה הנפקת מניות ראשונה (IPO) לפי שווי של כ-1.3  מיליארד שקל וגייסה כ-307 מיליון שקל בסך הכל
מערכת ice |  1
עמוס לוזון (צילום shutterstock, תומר רוטנברג)
חברת לוזון רונסון, זרוע הנדל"ן של קבוצת לוזון, אשר פועלת ומתמחה בייזום ובהקמה של פרויקטים למגורים ולמסחר והפועלת בישראל ובפולין, השלימה אמש בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת  מניות ראשונה בבורסה בתל אביב (IPO).
במסגרת ההנפקה, גייסה החברה כ-307  מיליון שקל משורה של גופים מוסדיים מובילים, תמורת כ-24% ממניותיה. ההנפקה בוצעה לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל, אחרי הכסף. את ההנפקה הובילה חברת ווליו בייס חיתום בניהולם של אמיר נחום ומורן נחשוני.
 
עמוס לוזון, יו"ר לוזון רונסון, ציין:  "האמון יוצא הדופן של גופים מוסדיים מובילים בישראל, גם ובמיוחד בעת הזו, הוא עדות לפוטנציאל הצמיחה המשמעותי של לוזון רונסון. הפעילות המגוונת של החברה, שגם מקימה פרוייקטים משמעותיים באזורי ביקוש בישראל וגם יצרה לעצמה מוניטין חזק והפכה לאחת החברות הגדולות והמובילות בפולין, מהווה בסיס איתן לאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו לצמיחה בשתי המדינות. לוזון רונסון נמצאת בעמדת זינוק מצוינת, והפיכתה לחברה ציבורית תסייע לנו להפוך את החברה לאחת החברות המובילות והחזקות בישראל ובפולין. לצד ההישג, אנו מצפים ומייחלים לשובם של החטופים ולחזרת כל חיילי צה"ל בשלום הביתה. מאחלים לכל עם ישראל שנה טובה וחג שמח".
בעז חיים, מנכ"ל לוזון רונסון: "זהו שלב משמעותי נוסף ביישום תכנית העבודה של החברה לפיתוח ולביסוס פעילותה בישראל, וכן להמשך פעילותה הענפה בפולין. לוזון רונסון נמצאת בתנופה משמעותית, עם מלאי גדול של קרקעות זמינות לבניה המבטיח הגדלת פעילות לטווח ארוך, צמיחה מואצת ואיתנות פיננסית, ואנו פועלים להמשך פיתוח הפרויקטים שלנו, רכישת קרקעות חדשות ויצירת ערך משמעותי לבעלי המניות. אנו שמחים ומודים למשקיעים על האמון שנתנו בנו.  אנו מאחלים לכל בית ישראל שנה של צמיחה ושגשוג, שתביא איתה בשורות טובות ובתקווה לשובם של כל החטופים הביתה בהקדם".
לחברת לוזון רונסון פעילות ענפה בישראל (באמצעות המותג "יוניק") ובפולין (באמצעות חברת "רונסון") והיא נמצאת בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות, כאשר בנק הקרקעות של החברה כולל כ-10,000 יח"ד בישראל ופולין. בפולין פועלת החברה, באמצעות "רונסון" למעלה מ-23 שנים, השלימה מעל 35 פרויקטים ומכרה ומסרה כ 12,000 יחידות. רונסון מקימה פרויקטים בארבע הערים הגדולות בפולין – ורשה (כ-70% מהפרויקטים), וורוצלב, פוזנן ושצ'צ'ין. בתחום הייזום למגורים בישראל, לחברה פרויקטים באור יהודה, ראשל"צ, הרצליה, הוד השרון ותל אביב, עם הכנסות צפויות של כ-4.5 מיליארד שקל. בדצמבר 2023 השלימה לוזון רונסון הנפקת אג"ח סדרה א' בסכום של כ-206 מיליון שקל והפכה לחברה מדווחת בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה בן פורת יוסף על לוזון
    ללי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנה מבורכת עם שפע של נחת ובריאות אמן
    סגור